Οι Omega Infinity αποτελούν μια ολοκαίνουρια δύναμη στον ακραίο χώρο. Η απόκοσμη ύπαρξη και θεματολογία τους περιπλέκει λίγο περισσότερο το σκότος που υπάρχει στο black metal, έχοντας μάλιστα στις δυνάμεις τους τον Xen από τους Ne Obliviscaris και τον Tentakel από τους Todtgelichter. Με τρόπο ιδιαίτερο και φιλοσοφημένο, όπως άλλωστε και η μουσική τους, μίλησαν στο Metal View σχετικά με το επικείμενο ντεμπούτο τους, "Solar Spectre".
-Αρχικά συγχαρητήρια για το ντεμπούτο σας. Πώς προέκυψε η ιδέα για αυτό το project;
Ευχαριστούμε. Η ιδέα ήρθε λίγα χρόνια αφότου οι Todtgelichter μπήκαν σε διαθεσιμότητα, τουλάχιστον με ζωντανές εμφανίσεις. Ο Tentakel ήθελε να παραμείνει ενεργός, αλλά και να δοκιμάσει κάτι εντελώς νέο, χωρίς περιορισμούς, να είναι μόνο μία από τις πολλές φωνές μιας μπάντας. H σπίθα αυτή άναψε από ένα πρόγραμμα που ονομάζεται "Space Engine", ένα πρόγραμμα προσομοίωσης στο σύμπαν, κι αυτή η απεικόνιση τον γοήτευσε, για τον τεράστιο χώρο πέρα από τους γνωστούς μας κόσμους. Μετά από αυτή την έμπνευση, ηχογραφήθηκαν δύο demo τραγούδια, που στάλθηκαν στον Xen, μιας καθώς οι δύο είχαν επαφή από την εποχή που οι Ne Obliviscaris και Todtgelichter ήταν στην Code666 / Aural Music, δηλώνοντας ότι πάντα θα ήθελαν να πάνε σε πιο σκοτεινά μονοπάτια, εκτός των κύριων συγκροτημάτων...όλα τα υπόλοιπα είναι τώρα ιστορία.
-Για μένα το όνομα της μπάντας είναι σαν συμβολισμός της αιωνιότητας του θανάτου. Είναι η σκέψη μου αρκετά κοντά σε αυτό;
Αρκετά κοντά ναι. Το Omega Infinity είναι για το κενό μεταξύ όλων των πραγμάτων. Η αιώνια απουσία όλων, η μαυρίλα όταν όλες οι αισθήσεις έχουν φύγει. Μπορείς να αποκαλέσεις αυτόν τον θάνατο σαν όλοι να έχουμε πεθάνει για Δισεκατομμύρια χρόνια αλλά θα είμαστε πάλι, μέχρι το τέλος του χρόνου. Αυτό είναι ένα από τα πρόσωπα που έχει Το Κενό. Η ανυπαρξία που περιβάλλει τη σύντομη στιγμή της ζωής μας, αλλά και το τίποτα μεταξύ των μικρότερων σωματιδίων που αποτελούν το σύμπαν μας. Το τέλος δηλαδή αυτού του φράκταλ.
-Η μουσική σας έχει μια 90s ενέργεια, αλλά ακούγεται αρκετά φρέσκια και μοντέρνα. Θέλατε έτσι να εξελίσσετε το black metal μέσω το στυλ σας;
Η επιθετικότητα του Black Metal ταιριάζει στο μουσικό όραμά μας για το τι είναι το κενό, και είναι το ηχητικό ισοδύναμο της ψυχρότητας και της εχθρότητας στο διάστημα. Τα σύγχρονα στοιχεία είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας καθώς θέλαμε επίσης να δημιουργήσουμε και να συνδυάσουμε νέα ηχητικά εφέ για να απεικονίσουμε τον εξωγήινο χαρακτήρα του σύμπαντος.
-Γιατί αποφασίσατε τα τραγούδια σας να έχουν ονόματα πλανητών;
Επειδή οι Omega Infnity θα είναι εδώ και για περισσότερες κυκλοφορίες. Η ιδέα αυτή είναι ακόμα στην αρχή. Θα ξεκινήσουμε το ταξίδι μας στο διάστημα με το «Solar Specter» γύρω από δικό μας ηλιακό σύστημα, αλλά οι μελλοντικές δουλειές θα επεκτείνουν την έννοια του Κενού και το ταξίδι πέρα από τον Χρόνο και το Διάστημα, έτσι όπως το γνωρίζουμε.
-Στα τραγούδια σας θέλατε να προβάλλετε το κάθε ουράνιο σώμα έχοντας το δικό του χαρακτήρα;
Τα τραγούδια έχουν γραφτεί με μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα στο μυαλό. Μια συγχώνευση των μυθολογικών τους ονομάτων, των αστροφυσικών ιδιοτήτων τους και του δικού μας οράματος για το τι πρέπει να μοιάζει η εικόνα κάθε πλανήτη. Εάν ολόκληρο το άλμπουμ ήταν ένας πίνακας, τότε οι διαφορετικές απεικονίσεις των πλανητών και οι μεμονωμένοι χαρακτήρες τους συνδυάζονται για να φτιάξουν την τελική σύνθεση.
-Ποιος είναι ο συμβολισμός του τίτλου σας "Solar Spectre";
Το "Solar Spectre" είναι η απειλητική σκιά του τέλους του κύκλου ζωής του σπιτιού μας, του ήλιου. Μέσα σε λίγα μόλις δισεκατομμύρια χρόνια, όταν ο ήλιος αλλάζει πρόσωπο από τη ζωή στο θάνατο, το ηλιακό φάντασμα θα πάρει την τελική μορφή πριν γίνει μέρος του Κενού.
Πώς έγινε η ιδέα της διασκευής στο "Hosannas From The Basements Of Hell" των Killing Joke;
Είναι ένας τρόπος για να τιμήσουμε τις εμπνεύσεις μας και τη μουσική ιστορία, ως ακροατές. Η διασκευή στους Killing Joke είναι μόνο η αρχή αρκετών δικών μας εκδοχών σε κομμάτια που έχουμε ετοιμάσει. Είναι ασφαλές να πούμε ότι κάθε έκδοση θα περιλαμβάνει ένα ή δύο. Εκτός από την καταβολή φόρου τιμής στο μουσικό μας DNA, είναι επίσης μια πρόκληση να ωριμάσουμε και να μάθουμε ως τραγουδοποιοί, αναλύοντας ένα τραγούδι που γράφτηκε από κάποιον άλλο και προσπαθώντας να το κάνουμε δικό μας, διατηρώντας ταυτόχρονα την αρχική διάθεση ζωντανή.
-Υπάρχουν σχέδια για ζωντανές εμφανίσεις;
Όχι σε αυτό το στάδιο.
-Σας ευχαριστώ για αυτή τη συνέντευξη, οι τελευταίες λέξεις είναι δικές σου ...
Σε ευχαριστώ για τις ερωτήσεις σου. Ελπίζω οι απαντήσεις μας να καταφέρουν να προσελκύσουν κι άλλο κόσμο προς αυτό το κενό!
Γιάννης Χαρτζανιώτης
ΕΝGLISH VERSION
-So First of all congratulations for your debut album. Where did the idea for this project originate?
Thank you. The idea traces back a few years after Todtgelichter was put on hold, at least with live appearances. Tentakel wanted to stay active but also try something new on his own, without any restrictions of being just one of many voices in a band. The birthing spark came from a program called „Space Engine“, a universe simulation program that visualized Tentakel’s already quite big fascination for the vast space beyond our known worlds. In the wake of this inspiration, two demo songs were recorded, sent to Xen (as the two had loose contact from the time when both Ne Obliviscaris and Todtgelichter were on Code666/ Aural Music and both always stated that they would like to go on darker paths beside their main bands) and the rest is now history.
-For me the name of the band is like a symbolism of death's eternity. Is my thought is close enough on this?
Close enough. Omega Infinity is for The Void between all things. The eternal absence of everything, the blackness when all senses are gone. You can call that death - we all have already been dead for Billions of years and will be, again, until the end of time. This is one of the faces of The Void. The Non-Existence that surrounds our brief moment of our lifes, but also the nothingness between the smallest particles that form our universe. The end of the fractal.
-Your music has a 90s energy but it sounds pretty fresh and modern. Do you want to involve the black metal music with your style?
The abrasiveness of Black Metal suits our musical vision of what The Void is, and is the audial equivalent of the coldness and hostility in space. The modern elements are also an important factor as we also wanted to create and combine new sound effects to picturize the alien character of the universe.
-Why did you decide that the songs should have planet names?
Because OMEGA INFINITY will be around for more releases. The concept is just at the beginning. We will start our journey into space with ‚Solar Spectre‘ in our own solar system, but future releases will expand the concept of The Void and journey beyond Time and Space of what we know.
-On your songs do you provide that every astronomical object has its own character?
The songs were composed with specific atmospheres in mind. An amalgamation of their mythological namesakes, their astrophysical properties and our own vision of what the picture of each planet in question should look like. If the whole album is the painting, then the different depictions of the planets and their individual characters are combined to make up the final composition.
-Which is the symbolism of your title "Solar Spectre"?
The "Solar Spectre" is the looming shadow of the end of the life cycle of our home star, the sun. In just a few billion years when the sun changes it’s face from life giver to death bringer, the Solar Spectre will take it’s final form before we will become part of The Void.
-How did become the idea of a cover to Killing Joke's "Hosannas From The Basements Of Hell" ?
It is a way to honour our inspirations and musical history, as a listener. The KILLING JOKE cover is only the beginning of several cover versions that we have prepared. It is safe to say that each release will feature one or two. Apart from paying homage to our musical DNA it is also a challenge to grow and learn as a songwriter, by analyzing a song written by someone else and trying to make it your own while keeping the initial mood alive.
-Are there any plans for live shows?
Not at this stage.
-Thank you for this interview, the last words are yours…
Thank you for your questions. May our answers draw more people to The Void!
John Hartzaniotis
-Αρχικά συγχαρητήρια για το ντεμπούτο σας. Πώς προέκυψε η ιδέα για αυτό το project;
Ευχαριστούμε. Η ιδέα ήρθε λίγα χρόνια αφότου οι Todtgelichter μπήκαν σε διαθεσιμότητα, τουλάχιστον με ζωντανές εμφανίσεις. Ο Tentakel ήθελε να παραμείνει ενεργός, αλλά και να δοκιμάσει κάτι εντελώς νέο, χωρίς περιορισμούς, να είναι μόνο μία από τις πολλές φωνές μιας μπάντας. H σπίθα αυτή άναψε από ένα πρόγραμμα που ονομάζεται "Space Engine", ένα πρόγραμμα προσομοίωσης στο σύμπαν, κι αυτή η απεικόνιση τον γοήτευσε, για τον τεράστιο χώρο πέρα από τους γνωστούς μας κόσμους. Μετά από αυτή την έμπνευση, ηχογραφήθηκαν δύο demo τραγούδια, που στάλθηκαν στον Xen, μιας καθώς οι δύο είχαν επαφή από την εποχή που οι Ne Obliviscaris και Todtgelichter ήταν στην Code666 / Aural Music, δηλώνοντας ότι πάντα θα ήθελαν να πάνε σε πιο σκοτεινά μονοπάτια, εκτός των κύριων συγκροτημάτων...όλα τα υπόλοιπα είναι τώρα ιστορία.
-Για μένα το όνομα της μπάντας είναι σαν συμβολισμός της αιωνιότητας του θανάτου. Είναι η σκέψη μου αρκετά κοντά σε αυτό;
Αρκετά κοντά ναι. Το Omega Infinity είναι για το κενό μεταξύ όλων των πραγμάτων. Η αιώνια απουσία όλων, η μαυρίλα όταν όλες οι αισθήσεις έχουν φύγει. Μπορείς να αποκαλέσεις αυτόν τον θάνατο σαν όλοι να έχουμε πεθάνει για Δισεκατομμύρια χρόνια αλλά θα είμαστε πάλι, μέχρι το τέλος του χρόνου. Αυτό είναι ένα από τα πρόσωπα που έχει Το Κενό. Η ανυπαρξία που περιβάλλει τη σύντομη στιγμή της ζωής μας, αλλά και το τίποτα μεταξύ των μικρότερων σωματιδίων που αποτελούν το σύμπαν μας. Το τέλος δηλαδή αυτού του φράκταλ.
-Η μουσική σας έχει μια 90s ενέργεια, αλλά ακούγεται αρκετά φρέσκια και μοντέρνα. Θέλατε έτσι να εξελίσσετε το black metal μέσω το στυλ σας;
Η επιθετικότητα του Black Metal ταιριάζει στο μουσικό όραμά μας για το τι είναι το κενό, και είναι το ηχητικό ισοδύναμο της ψυχρότητας και της εχθρότητας στο διάστημα. Τα σύγχρονα στοιχεία είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας καθώς θέλαμε επίσης να δημιουργήσουμε και να συνδυάσουμε νέα ηχητικά εφέ για να απεικονίσουμε τον εξωγήινο χαρακτήρα του σύμπαντος.
-Γιατί αποφασίσατε τα τραγούδια σας να έχουν ονόματα πλανητών;
Επειδή οι Omega Infnity θα είναι εδώ και για περισσότερες κυκλοφορίες. Η ιδέα αυτή είναι ακόμα στην αρχή. Θα ξεκινήσουμε το ταξίδι μας στο διάστημα με το «Solar Specter» γύρω από δικό μας ηλιακό σύστημα, αλλά οι μελλοντικές δουλειές θα επεκτείνουν την έννοια του Κενού και το ταξίδι πέρα από τον Χρόνο και το Διάστημα, έτσι όπως το γνωρίζουμε.
-Στα τραγούδια σας θέλατε να προβάλλετε το κάθε ουράνιο σώμα έχοντας το δικό του χαρακτήρα;
Τα τραγούδια έχουν γραφτεί με μια συγκεκριμένη ατμόσφαιρα στο μυαλό. Μια συγχώνευση των μυθολογικών τους ονομάτων, των αστροφυσικών ιδιοτήτων τους και του δικού μας οράματος για το τι πρέπει να μοιάζει η εικόνα κάθε πλανήτη. Εάν ολόκληρο το άλμπουμ ήταν ένας πίνακας, τότε οι διαφορετικές απεικονίσεις των πλανητών και οι μεμονωμένοι χαρακτήρες τους συνδυάζονται για να φτιάξουν την τελική σύνθεση.
-Ποιος είναι ο συμβολισμός του τίτλου σας "Solar Spectre";
Το "Solar Spectre" είναι η απειλητική σκιά του τέλους του κύκλου ζωής του σπιτιού μας, του ήλιου. Μέσα σε λίγα μόλις δισεκατομμύρια χρόνια, όταν ο ήλιος αλλάζει πρόσωπο από τη ζωή στο θάνατο, το ηλιακό φάντασμα θα πάρει την τελική μορφή πριν γίνει μέρος του Κενού.
Πώς έγινε η ιδέα της διασκευής στο "Hosannas From The Basements Of Hell" των Killing Joke;
Είναι ένας τρόπος για να τιμήσουμε τις εμπνεύσεις μας και τη μουσική ιστορία, ως ακροατές. Η διασκευή στους Killing Joke είναι μόνο η αρχή αρκετών δικών μας εκδοχών σε κομμάτια που έχουμε ετοιμάσει. Είναι ασφαλές να πούμε ότι κάθε έκδοση θα περιλαμβάνει ένα ή δύο. Εκτός από την καταβολή φόρου τιμής στο μουσικό μας DNA, είναι επίσης μια πρόκληση να ωριμάσουμε και να μάθουμε ως τραγουδοποιοί, αναλύοντας ένα τραγούδι που γράφτηκε από κάποιον άλλο και προσπαθώντας να το κάνουμε δικό μας, διατηρώντας ταυτόχρονα την αρχική διάθεση ζωντανή.
-Υπάρχουν σχέδια για ζωντανές εμφανίσεις;
Όχι σε αυτό το στάδιο.
-Σας ευχαριστώ για αυτή τη συνέντευξη, οι τελευταίες λέξεις είναι δικές σου ...
Σε ευχαριστώ για τις ερωτήσεις σου. Ελπίζω οι απαντήσεις μας να καταφέρουν να προσελκύσουν κι άλλο κόσμο προς αυτό το κενό!
Γιάννης Χαρτζανιώτης
ΕΝGLISH VERSION
-So First of all congratulations for your debut album. Where did the idea for this project originate?
Thank you. The idea traces back a few years after Todtgelichter was put on hold, at least with live appearances. Tentakel wanted to stay active but also try something new on his own, without any restrictions of being just one of many voices in a band. The birthing spark came from a program called „Space Engine“, a universe simulation program that visualized Tentakel’s already quite big fascination for the vast space beyond our known worlds. In the wake of this inspiration, two demo songs were recorded, sent to Xen (as the two had loose contact from the time when both Ne Obliviscaris and Todtgelichter were on Code666/ Aural Music and both always stated that they would like to go on darker paths beside their main bands) and the rest is now history.
-For me the name of the band is like a symbolism of death's eternity. Is my thought is close enough on this?
Close enough. Omega Infinity is for The Void between all things. The eternal absence of everything, the blackness when all senses are gone. You can call that death - we all have already been dead for Billions of years and will be, again, until the end of time. This is one of the faces of The Void. The Non-Existence that surrounds our brief moment of our lifes, but also the nothingness between the smallest particles that form our universe. The end of the fractal.
-Your music has a 90s energy but it sounds pretty fresh and modern. Do you want to involve the black metal music with your style?
The abrasiveness of Black Metal suits our musical vision of what The Void is, and is the audial equivalent of the coldness and hostility in space. The modern elements are also an important factor as we also wanted to create and combine new sound effects to picturize the alien character of the universe.
-Why did you decide that the songs should have planet names?
Because OMEGA INFINITY will be around for more releases. The concept is just at the beginning. We will start our journey into space with ‚Solar Spectre‘ in our own solar system, but future releases will expand the concept of The Void and journey beyond Time and Space of what we know.
-On your songs do you provide that every astronomical object has its own character?
The songs were composed with specific atmospheres in mind. An amalgamation of their mythological namesakes, their astrophysical properties and our own vision of what the picture of each planet in question should look like. If the whole album is the painting, then the different depictions of the planets and their individual characters are combined to make up the final composition.
-Which is the symbolism of your title "Solar Spectre"?
The "Solar Spectre" is the looming shadow of the end of the life cycle of our home star, the sun. In just a few billion years when the sun changes it’s face from life giver to death bringer, the Solar Spectre will take it’s final form before we will become part of The Void.
-How did become the idea of a cover to Killing Joke's "Hosannas From The Basements Of Hell" ?
It is a way to honour our inspirations and musical history, as a listener. The KILLING JOKE cover is only the beginning of several cover versions that we have prepared. It is safe to say that each release will feature one or two. Apart from paying homage to our musical DNA it is also a challenge to grow and learn as a songwriter, by analyzing a song written by someone else and trying to make it your own while keeping the initial mood alive.
-Are there any plans for live shows?
Not at this stage.
-Thank you for this interview, the last words are yours…
Thank you for your questions. May our answers draw more people to The Void!
John Hartzaniotis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου