Μετά
από αρκετά split albums και 3
χρόνια αναμονής, οι Αμερικανοί metallers
Midnight επιτέλους κυκλοφόρησαν
τον τρίτο τους δίσκο με όνομα Sweet
Death and Ecstasy. Οι Midnight ήταν
πάντα μία μπάντα που ξεπερνούσε κάθε
προσδοκία με το να παίζει ενάντια στους
κανόνες. Ο black n roll ήχος
τους είναι ένα χαρακτηριστικό που παίζει
με το μυαλό του ακροατή και βγάζει ένα
σκοτεινό σατανικό συναίσθημα, από το
οποίο σίγουρα δε μπορείς να ξεφύγεις
από τη στιγμή που μπλέξεις. Το Sweet
Death and Ecstasy είναι σίγουρα ένα
album που έχει το ίδιο
βαλτώδες και βεβηλωτικό χαρακτηριστικό
και πρέπει να προειδοποιήσω να ετοιμαστείτε
να «ανατιναχθείτε» από τα διεστραμμένα
riffάκια.
Το
πρώτο κομμάτι, Crushed by Demons, που
ξεκινάει με ένα εντυπωσιακό σόλο
δημιουργεί το ίδιο Midnight αίσθημα
που έχουμε συνηθίσει από το Satanic
Royalty και το No Mercy for Mayhem.
Είναι αμέσως προφανές ότι οι
Midnight προσκολλώνται στα
ίδια σκοτεινά riffs και στα
black n roll φωνητικά και δεν
πρωτοτυπούν και πολύ μουσικά, αλλά η
σύνθεση και το γράψιμο είναι αξιοσημείωτα
καλοφτιαγμένα, ενώ η εκτέλεση του
κομματιού είναι φοβερά ακριβής, το οποίο
είναι ακριβώς αυτό που κάνει το album
ένα τόσο συναρπαστικό κομμάτι
για να ακούσει κανείς. Παρόλα αυτά,
αντίθετα σε αυτά που έχουμε συνηθίσει
ως τώρα, το κομμάτι είναι κάπως αργό σε
σχέση με τα γνήσια αρχικά κομμάτια των
προηγηθέντων album, καταλαμβάνοντας
το μεγαλύτερο μέρος της πλευράς Α.
Ακολουθώντας
είναι το Penetratal Ecsatsy. Μετά από το κάπως
μεγάλο πρώτο κομμάτι (όχι ότι δεν το
απόλαυσα και έτσι) έρχεται ένα άμεσο
χτίσιμο ταχύτητας και επιθετικότητας.
Η γρήγορη κιθάρα, τα riff που
θυμίζουν Motorhead και τα
τρελαμένα σόλο σίγουρα φέρνουν πίσω το
συναίσθημα Midnight που
χρειαζόμασταν μετά από τόσα χρόνια
αδράνειας. Όσο και αν κάποιος θέλει να
αρνηθεί τη διεστραμμένη μεγαλοπρέπεια
της μπάντας, είναι δύσκολο να το χορτάσεις
και να αντισταθείς στο να βγάλεις το
χέρι το χέρι σου από το αιματοβαμμένο
βάζο με το μέλι.
Τα
επόμενα κομμάτια, Here Comes Sweet Death,
Melting Brain and Rabid!, είναι σίγουρα
στο ίδιο μήκος κύματος με τα προηγούμενα.
Είναι όλα κλασσικοί metal ύμνοι,
το πρώτο λίγο πιο αργό,
τα επόμενα δύο γρήγορα και σύντομα.
Συγκεκριμένα το Rabid! ανεβάζει το
παιχνίδι με ένα σούπερ catchy blackened thrash
τόνο στην κλασσική υπογραφή
Midnight, τα αιματοβαμμένα ξόρκια. Αυτά
τα κομμάτια συνδυάζουν το παλιό
με το καινούργιο, έχουν κάποια μέρη πιο
αργά και αρκετά πιο γρήγορα, εξισορροπώντας
το παλιό rock n roll με
περισσότερο μοντέρνα κομμάτια και
εκπληκτικά σόλο.
Τα
δύο τελευταία κομμάτια, Bitch Mongre! και
Poison Trash δεν είναι εξαίρεση στον κανόνα.
Το black n roll στα καλύτερά του
με τους Midnight να μας
υπενθυμίζουν ποιο είναι το αληθινό
νόημα του rock n roll και να
προβάλουν μια φοβερή και καλογραμμένη
συλλογή από κομμάτια. Παρόλο που το
album δεν είναι τίποτα
καινούργιο σε αυτό που έχουμε συνηθίσει
από τη μπάντα, είναι σίγουρα μία επακριβής
εξέλιξη στον αιματοβαφή θρίαμβο της
ταυτότητας της μπάντας και είναι σίγουρα
ένας από τους καλύτερους δίσκους του
2017. Οι Midnight σε αρπάζουν από το
λαιμό και σε βάζουν να ασχοληθείς με το
δίσκο που σίγουρα αξίζει ένα άκουσμα –
ή και δέκα. Οι παλιοί φαν θα βρουν ότι η
Midnight δίνη είναι ακόμα
ζωντανή ενώ οι νέοι φαν δεν θα μπορέσουν
να χορτάσουν ποτέ το να ακούν αυτό το
δίσκο.
(9,5/10)
Charis Bagioki
ENGLISH VERSION
After numerous split
albums and 3 years of waiting, USA metallers Midnight have finally
released their third full length album named Sweet Death and Ecstasy.
Midnight has always been a band that exceeded expectations by playing
against the rules. Their black n roll sound is a trademark that fucks
with the listener and that delivers a dark and obscure satanic
feeling, from which you can definitely not run away from once you get
engaged with it. Sweet Death and Ecstasy is definitely an album that
has the same sort of murky and gloriously defiling catch to it and I
have to warn you, prepare to have your mind blown by the twisted
riffs.
First song, Crushed by
Demons, beginning with an impressive solo sets out the same Midnight
feeling we were used to in Satanic Royalty and No Mercy for Mayhem.
It is immediately obvious that Midnight stick to the same obscure
riffs and their black n roll vocals and are not really breaking the
ground musically, but the composition and the song writing is
remarkably well done, and the execution of the track is amazingly
precise and on spot, which is exactly what makes this album such an
exciting piece to listen to. However, contrary to what we are used to
so far, this song is a bit slow than the original starter songs of
its predecessors, taking up the majority of side A.
Following up is
Penetratal Ecstasy. After the rather long first song (not that even
so I didn’t enjoy it) there is an immediate build up of speed and
aggression. The fast guitar, the Motorhead-tastic riffage and the
crazed solos definitely bring up all of the Midnight feeling that we
needed all those years of inactivity. As much as somebody would like
to deny the perverted majesty of the band, it’s hard to get enough
of it and resist taking your hand out of the gory jar of honey.
The next songs, Here
Comes Sweet Death, Melting Brain and Rabid!, are definitely on the
same track as the previous one. They are all classic metal anthems,
the first a bid slower, the two latter fast and short. In particular,
Rabid! takes the game up a notch by a super catchy blackened thrash
tone in the classic Midnight signature, the gory charms. These songs
combine the old with the new, they have a few slower parts and a
number of faster ones, counterbalancing the old rock n roll feeling
with more modern parts and breath taking solos.
Last two tracks, Bitch
Mongre! and Poison Trash are no exception to the rule. Black n roll
at its finest, Midnight remind us what the true point of rock n roll
is and showcase an amazing collection of tracks. Although this album
is nothing new in what we are used to from the band, it is definitely
a spot on evolution in the gory triumph of the band’s identity and
it is definitely one of the most amazing records of 2017. Midnight
grab you by the throat and engage you to an album that is definitely
worth a listen – or ten. Old fans will find that the Midnight
maelstrom is still alive and new fans will never be able to get
enough after listening to this album.
(9,5/10)
Charis Bagioki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου