Παρόλο
που οι περισσότερες extreme μπάντες
φαίνεται να ξεφορτώνουν όλη τους τη
δουλειά και τις μουσικές ιδέες στις
χρυσές πρώτες τρεις κυκλοφορίες (αν όχι
μόνο στην πρώτη), οι metallers Goatwhore από
τη Νέα Ορλεάνη παλιώνουν
σαν το καλό κρασί. Εδώ και δύο δεκαετίες,
οι Goatwhore διαφοροποιούνται
από την υπόλοιπη metal σκηνή
της Λουιζιάνα αναμειγνύοντας μοναδικά
το first wave of black metal και το
death metal με το αγαπημένο sludge πρότυπο
της πόλης σαν επιπρόσθετο
μπαχαρικό. Το νέο τους έβδομο άλμπουμ,
Vengeful Ascension, το οποίο κυκλοφόρησε
πριν μερικούς μήνες στοχεύει
στο να είναι η καλύτερη δουλειά της
μπάντας ως σήμερα.
Οι Goatwhore έχουν
βελτιώσει αδιαμφισβήτητα τη σύνθεσή
τους με τον καιρό. Η μουσική είναι πιο
catchy και εξακολουθούν να
κάνουν ξεκάθαρες αναφορές σε Celtic
Frost και Hellhammer χωρίς
να αντιγράφουν. Στο Vengeful Ascension
έχουν συνθέσει ένα στοιχεία
ωριμότητας και βελτίωσης χωρίς να
παραβλέπουν τις ρίζες τους και τη δουλειά
τους από τα 00. Αυτός ο δίσκος είναι μια
μίξη black, death, doom και sludge
metal, τίποτα νέο σε αυτά που
έχουμε συνηθίσει από τη μπάντα σαν
σύνολο, αλλά δεν μοιάζει σα να είναι
κάτι ίδιο, με πιο αξιοσημείωτη μουσική
και πολύ καλή παραγωγή.
Το “Forsaken”
σαν έναρξη χαρτογραφεί την
περιοχή που αναπτύσσεται ολόκληρος ο
δίσκος, με σταδιακή κλιμάκωση σε ένα
μια σφοδρή επίθεση γρήγορων ρυθμών.
Παρόλο που ο ρυθμός πέφτει εδώ και κει
κατά τη διάρκεια του κομματιού, με κάποια
ακόρντα να θυμίζουν 90s industrial ήχο,
συνεχίζει να κρατάει τη βίαιη ενέργεια
και τη στάση της μπάντας. Προχωρώντας
προς τα “Under the Flesh, into the Soul” και
“Vengeful Ascension”, το πολυτονικό
growl του τραγουδιστή έρχεται
σε πλήρη ισχύ, ενώ οι εχθρικές μελωδίες
ανακατεύονται με τα σφυροειδή drums
και το groove ρυθμό
και τις sludge αρμονίες.
Ο δίσκος ανεβαίνει
ένα βήμα όταν μπαίνει το “Chaos Arcane”,
με oξύθυμα στοιχεία
trash-black και επικεντρωμένη επιθετικότητα
που αρπάζει τον ακροατή από το λαιμό. Η
επιθετική κορύφωση αλλάζει με το “Where
the Sun is Silent”, το οποίο ήταν και το
αγαπημένο μου σε όλο το δίσκο,
με μία στροφή προς το blackened doom που
επιδεικνύει ένα πιο μελαγχολικό
ρεπερτόριο, το οποίο όμως το διαδέχεται
το riffάκι που θυμίζει
Bathory από τα “Where the
Sun is Silent” και “Drowned in Grim Rebirth”, σαν
υπενθύμιση ότι η μπάντα είναι
απολύτως ικανή να δημιουργήσει ένα από
τα πιο μοχθηρά soundtracks εκεί έξω. Είναι
αξιοσημείωτο να αναφερθεί ότι το “Mankind
will have no Mercy” είναι ένας φόρος τιμής
στους Βρετανούς θρύλους Bolt
Thrower, με πολλά thrash και
death riff σκόρπια μέσα στο κομμάτι, μαζί
με τα πιο απλά Accept-ικά
riffάκια.
Τελειώνοντας
ένα πολύ γρήγορο σαραντάλεπτο δίσκο με
το “Those Who Denied God’s Will”,
ένα από τα πιο αξιοσημείωτα
και αξιομνημόνευτα κομμάτια του δίσκου,
μπορώ να καταλήξω στο ότι το Vengeful
Ascension είναι άλλο ένα catchy και
ευχάριστο άλμπουμ των Goatwhore.
Επιδεικνύει μια ωμή αγριότητα
και μια ποικιλία από στοιχεία συγχωνευμένα
κατά τη διάρκειά του, αποκαλύπτοντας
τα στοιχεία του σταδιακά αλλά παρόλα
αυτά κρατώντας τον ακροατή σε εγρήγορση.
Συνολική
βαθμολογία: 8.5/10
Charis Bagioki
ENGLISH VERSION
Charis Bagioki
ENGLISH VERSION
While most extreme bands
seem to unload their work and music ideas on their golden initial
three releases (if not just the first), the New Orleans metallers
Goatwhore have been aging like a fine wine. For two decades now,
Goatwhore have distinguished themselves from the rest of the
Louisiana metal scene by blending uniquely first wave of black metal
and death metal with the city’s favoured sludge template as added
seasoning. Their new seventh album, Vengeful Ascension, which
was released a few months ago aims to be the band’s best work to
date.
Goatwhore have
unquestionably improved their song writing over time; their music is
catchier and they still continue to make evident references to Celtic
Frost and Hellhammer without being plagiaristic. In Vengeful
Ascension, they have synthesised an element of maturity and
growth without setting aside their roots and their early work of the
00s. This album is a blend of black, death, doom and sludge metal,
nothing new in what we are used to from this band as a whole, but yet
it doesn’t feel like more of the same, with more memorable music
and a very good production.
“Forsaken” as
a starter sets out the terrain on which the whole album will develop,
escalating gradually to a high tempo onslaught. Although the tempo
drops here and there throughout the song, with some chords reminding
much of 90s industrial sound, it still keeps up to the violent energy
and attitude of the band. Onwards into “Under the Flesh, into
the Soul” and “Vengeful Ascension”, the singer’s
multi-toned growl comes to full effect, while the malevolent melodies
are mixed with the hammering drums and the mid-paced groove and
sludge harmonies.
The album is taken a step
up when “Chaos Arcane” kicks in, with trash-black elements
of spitfire and focused aggression throttling the listener by the
throat. The aggressive climax is turned around with “Where the
Sun is Silent”, which was my top favourite of the whole album,
with a spin of blackened doom showcasing a moody repertoire, only to
be succeeded by the Bathory-reminiscent riffing of “Where the
Sun is Silent” and “Drowned in Grim Rebirth”, as a
reminder that the band is pretty capable of making some of the most
evil soundtracks out there. It is notable to mention that “Mankind
will have no Mercy” is a tribute to UK legends Bolt Thrower,
with a lot of thrash and death riffage spread around the song, in
addition to simplistic Accept-like riffs.
Ending
a very fast 40-minute album with “Those Who Denied God’s
Will”, one of the most notable and memorable showcases of the
album, I can conclude that Vengeful Ascension is yet another
catchy and enjoyable Goatwhore album. It demonstrates a raw savagery
and a variety of elements merged across its duration, revealing its
assets gradually but still keeping the listener on the edge.
Overall
score: 8.5/10
Charis Bagioki
Charis Bagioki
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου