Ποιος θέλει συστάσεις για τους Voivod; Όλοι ξέρουν πως μιλάμε για μια μπάντα φαινόμενο, που έδωσε ώθηση στην Καναδική σκηνή να ξεδιπλωθεί. Φέτος, λίγο πριν συμπληρώσουν τέσσερις δεκαετίες ζωής, φέρνουν το νέο τους ΕΡ, προλογίζοντας ίσως το επερχόμενο άλμπουμ τους. Το "The End Of Dormancy" έρχεται να δείξει ένα ακόμα στοιχεία στο πολύμορφο πρόσωπο του γκρουπ.
To καινούριο ΕΡ λοιπόν έρχεται να μας δείξει το ακόμα πιο νέο πρόσωπο του "The End Of Dormancy" από το πρόσφατο "The Wake". Με δίψα για πειραματισμό, οι Καναδοί θρύλοι προσθέτουν και χάλκινα όργανα στο σύνολο του εν λόγω κομματιού, κάνοντας το αποτέλεσμα πιο μεγαλοπρεπές και επικό, με την έννοια του προοδευτικού να μπαίνει σε πιο ποικίλα μουσικά καλούπια συνδυάζοντας το metal με την jazz. Αυτές οι ιδιαίτερες σκέψεις άλλωστε βοήθησαν να συμμετάσχουν στο Montreal Jazz Festival την περασμένη χρονιά, από το οποίο ξανακούμε το ίδιο τραγούδι με τη συνοδεία του κοινού να παθιάζεται, ενώ το κλασικό 'The Unknown Knows" από το πρωτοποριακό για την εποχή του, "Nothingface", χωρίς εμφανείς αλλαγές δείχνει ξανά φρέσκο και απολύτως ταιριαστό με την jazz κουλτούρα, και τις τεχνικές δομές που αθροίζονται μέσα, δείχνοντας πως η μουσική δε νιώθει από περιορισμούς.
Παρά τους όμορφους μουσικούς στολισμούς τους, οι Voivod δε ξέρω τι μπορεί να θέλουν να υποδηλώσουν με αυτή την κυκλοφορία, αν και λίγο-πολύ όλοι οι φίλοι της μπάντας μπορούν να περιμένουν το οτιδήποτε σε κάποια επόμενη δουλειά. Στο τέλος αυτών των γραμμών, ας επισημανθεί ότι ο Piggy από πάνω νιώθει υπερήφανος, γιατί βλέπει το prog/thrash να αλλάζει, με έναν ξεχωριστό τρόπο, όσο κι αν πολλούς ίσως τους ξενίσει.
(7,5/10)
Γιάννης Χαρτζανιώτης
To καινούριο ΕΡ λοιπόν έρχεται να μας δείξει το ακόμα πιο νέο πρόσωπο του "The End Of Dormancy" από το πρόσφατο "The Wake". Με δίψα για πειραματισμό, οι Καναδοί θρύλοι προσθέτουν και χάλκινα όργανα στο σύνολο του εν λόγω κομματιού, κάνοντας το αποτέλεσμα πιο μεγαλοπρεπές και επικό, με την έννοια του προοδευτικού να μπαίνει σε πιο ποικίλα μουσικά καλούπια συνδυάζοντας το metal με την jazz. Αυτές οι ιδιαίτερες σκέψεις άλλωστε βοήθησαν να συμμετάσχουν στο Montreal Jazz Festival την περασμένη χρονιά, από το οποίο ξανακούμε το ίδιο τραγούδι με τη συνοδεία του κοινού να παθιάζεται, ενώ το κλασικό 'The Unknown Knows" από το πρωτοποριακό για την εποχή του, "Nothingface", χωρίς εμφανείς αλλαγές δείχνει ξανά φρέσκο και απολύτως ταιριαστό με την jazz κουλτούρα, και τις τεχνικές δομές που αθροίζονται μέσα, δείχνοντας πως η μουσική δε νιώθει από περιορισμούς.
Παρά τους όμορφους μουσικούς στολισμούς τους, οι Voivod δε ξέρω τι μπορεί να θέλουν να υποδηλώσουν με αυτή την κυκλοφορία, αν και λίγο-πολύ όλοι οι φίλοι της μπάντας μπορούν να περιμένουν το οτιδήποτε σε κάποια επόμενη δουλειά. Στο τέλος αυτών των γραμμών, ας επισημανθεί ότι ο Piggy από πάνω νιώθει υπερήφανος, γιατί βλέπει το prog/thrash να αλλάζει, με έναν ξεχωριστό τρόπο, όσο κι αν πολλούς ίσως τους ξενίσει.
(7,5/10)
Γιάννης Χαρτζανιώτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου