Κάθε χρόνο, μας χαρίζουν και από μία νέα δουλειά. Έτσι και φέτος, το Βρετανικό extreme metal supergroup, των Memoriam, ήρθε με το τρίτο του άλμπουμ "Requiem For Mankind", και επέστρψε τα μέλη του στα παλιομοδίτικα death μονοπάτια. Για τις λεπτομέρειες του νέου τους πονήματος καθώς και για την όλη εξέλιξη στο βαρύ τους ηχητικό έργο, μίλησε στο Metal View, ο κιθαρίστας της μπάντας, Scott Fairfax.
-Καταρχάς συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ. Παρατηρώ πως κάθε χρόνο κυκλοφορείτε και κάτι νέο. Είστε πάντα γεμάτοι έμπνευση; Όλα τα κομμάτια είναι νέα;
Γεια χαρά. Ναι το άλμπουμ φαίνεται πως πάει πολύ καλά, ευχαριστώ. Παίζω συνεχώς κιθάρα οπότε βγαίνουν συνεχώς ιδέες. Έχω εκατοντάδες τμήματα, ολόκληρα κομμάτια ή ακόμα και μεμονωμένα riff, και έτσι κάπως έγινε και στο "Requiem For Mankind", το οποίο γράφτηκε το 2018. To πρώτο κομμάτι που ήταν ολοκληρωμένο σε demo μορφή, χωρίς τα φωνητικά ήταν το "Never The Victim". Νομίζω το αρχικό riff του "The Veteran" προϋπήρχε ήδη από τον δεύτερο δίσκο αλλά δυστυχώς δεν ταίριαζε καθόλου τότε, παρόλα αυτά είμαι χαρούμενος που βρήκε μια καλή θέση τώρα. Επίσης το πρώτο και το δεύτερο riff του "Fixed Bayonets" έχουν ένα σκληρό και δύσκολο ύφος, με τον Karl να έχει βοηθήσει στη σύνθεση αυτή.
-Βλέπω ότι στο νέο σας άλμπουμ ο Karl ξανακάνει πιο βαριά φωνητικά, αλλά και όλο το σύνολο έχει ένα πιο σκοτεινό death metal στυλ. Σας είχε λείψει ο πολύ παλιομοδίτικος ακραίος ήχος;
Για να είμαι ειλικρινής, θέλαμε όλοι μας να εντάξουμε το αληθινό μας ηχητικό στοιχείο και μια άλλη πλευρά των πραγμάτων αυτή τη φορά, και μάλιστα μας βοήθεια με τον ήχο του ο Russ Rusell...αυτός είναι ο άνθρωπος! Του δώσαμε τις ιδέες ιδέες που θέλαμε και μας έβγαλε το αποτέλεσμα που ακριβώς θέλαμε. Δεν ακούω ιδιαίτερα μοντέρνο metal, όντας κολλημένος στη δεκαετία του 90' και σε μπάντες όπως οι Suffocation, Defleshed και SYL, οπότε δε θα έλεγα ότι μου λείπει γιατί ακούω ακόμα!
-Tι θέλετε να δηλώσετε μέσω του "Requiem For Mankind"; Πιστεύετε πως ο κόσμος τελειώνει;
Ο Karl έχει τον πλήρη έλεγχο των στίχων καθώς και της συνολικής εικόνας του του άλμπουμ, των τίτλων και των κομματιών. Εγώ απέχω από αυτό το κομμάτι, καθώς επικεντρώνομαι καθαρά στο μουσικό κομμάτι. Αυτό γουστάρω χωρίς να ακολουθώ τα πολιτικά ούτε μπαίνω να στηρίξω αυτό ή το άλλο. Έχω τις δικές μου απόψεις και τις κρατώ για τον εαυτό μου. Τον λόγο μου τον βγάζω μέσω ενός κομματιού ξύλου με χορδές και τα riffs μιλούν από μόνα τους. Μου αρέσει που μπορείς να βγάλεις ένα δικό σου συμπέρασμα μέσω των στίχων μας και μερικοί στίχοι είναι κοντά σε εμένα, και δε μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τον Karl για αυτό.
-Βλέπω ότι τα εξώφυλλα των δίσκων σας έχουν κάτι σαν μια Κιβωτό. Υπάρχει κάποιο μήνυμα από πίσω;
Ναι είναι μια συνέχεια, μια ιστορία μέσα από τρεις εικόνες. Φαίνεται ένα φέρετρο να μεταφέρεται από έναν ξερότοπο στην κηδεία και από εκεί στην ταφη. Υπάρχουν τόσες λεπτομέρειες στην τέχνη του Dan Seagraves, και είναι απίστευτο. Καταπληκτική δουλειά!
-Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως οι Memoriam είναι μια συνέχεια των Benediction και των Bolt Thrower, αλλά για εμένα είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Παρόλα αυτά. Υπάρχουν επιρροές από τις παλιές σας μπάντες;
Μεγάλωσα στο Μπέρμιγχαμ, ήμουν οπαδός των Benediction, των Napalm Death, και των Bolt Thrower από τότε που ήμουν νέος. Όλοι πίναμε στα ίδια μέρη κι έτσι έτυχε να γίνουμε φίλοι με τους περισσότερους, Τα προηγούμενα συγκροτήματα μου πρόβαραν στο ίδιο στούντιο με τους Benediction και εδώ και χρόνια, έχω την ευκαιρία να παίξω πραγματικά live μαζί τους και αυτό είναι εκπληκτικό. Πάντα έπαιζα το ίδιο όπως και με τουςMemoriam, αν και μερικές από τις παλιές μου μπάντες εάοζιαν γρηγορότερα κάποιες φορές, με περισσότερα blastbeats κ.ο.κ, αλλά αυτό είναι το παίξιμο μου και υποθέτω ότι είναι ένα πράγμα του Μπέρμιγχαμ...
Βέβαια οι κυριότερες επιρροές μου είναι οι SYL, οι Defleshed, οι Cannibal Corpse και τέτοια πράγματα. Το "War Rages On" κυκλοφόρησε αρκετό καιρό πριν και μια φορά το άκουσαν κάποιοι φίλοι από τις μπάντες, και φάνηκε πως ήταν η στιγμή να μην παίζουμε διασκευές αλλά να κάνουμε δικά μας, ποιοτικά κομμάτια . Πρέπει να θυμάσαι πως όταν βάζεις τον Andy Whale και τον Karl Willetts σε ένα άλμπουμ αλλάζουν τα πάντα. Μετά παίρνεις και τον Frank Healy με το προσωπικό του στυλ παιξίματος, και αυτό αλλάζει πάλι τα πράγματα, οπότε δεν υπάρχει καμία εισροή, είναι ένα πλήρες εγχείρημα που αποδείχθηκε πετιχυμένο.
-Είναι δύσκολο να υπάρχει εξέλιξη σε κάθε άλμπουμ;
Πρέπει να ξέρεις πως έχουν περάσει μόνο τρία χρόνια και τα πράγματα έχουν εξελιχθεί γρήγορα. Οι δομές των τραγουδιών είναι ένα κύριο θέμα και νομίζω πως και εδώ έχει εξελιχθεί ο τρόπος γραφής τους. Επίσης ο Andy δεν είχε παίξει drums για χρόνια και στο νέο άλμπουμ "διέλυσε" το κιτ του. Ήταν μια καμπύλη εκμάθησης για εμάς και μια στιγμή που ο Karl ήθελε να δοκιμάσει νέες διαφορετικές προσεγγίσεις. Πατήσαμε σε νέα βήματα, με τις ταχύτητες να αναπτύσονται επίσης και έτσι πετύχαμε τον ήχο που είχαμε βάλει στόχο, παίρνοντας αυτό που θέλαμε.
-Ποιες είναι οι αναμνήσεις σας από την περσινή επίσκεψη των Memoriam στην Ελλάδα;
Λοιπόν, προσωπικά είναι η πρώτη φορά που επισκέφτηκα την Ελλάδα, σε σχέση με τα άλλα παιδιά που έχουν ξαναέρθει, και η παρθενική μου επίσκεψη ήταν γεμάτη γέλιο και με τους fans να είναι φοβεροί.
-Έχετε σκοπό να επιστρέψετε για κάποιες εμφανίσεις στην Ελλάδα;
Ας ελπίσουμε, ποιος ξέρει! Συνεχώς έρχονται προτάσεις για συναυλίες, οπότε θα ήθελα πολύ να επιστρέψω παίζοντα ςκομμάτια και από τα τρία άλμπουμ. Θα "θέριζε"!
-Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, ο επίλογος ειναι δικός σου...
Θέλω μόνο να σας ευχαριστήσω όλους. Χωρίς εσάς δε θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό πυο αγαπάμε και να παίζουμε το δικό μας ύφος του παλιομοδίτκου death metal.
Γιάννης Χαρτζανιώτης
ENGLISH VERSION
-First of all, congratulations for your new album. I see that ever year you release a new work. Are you always full of inspiration? All the songs are brand new?
Hello there, yes the album seems to be going well, and thank you, I’m always playing guitar at home coming up with new ideas, I have hundreds of sections, full tracks, or even just one riff, the majority of "Requiem For Mankind" was written in 2018, I guess the main one which was a complete track without vocals in demo form first was "Never The Victim". Ι think "The Veteran" opening riff I have played around with since at least the second album, but could never work out what the hell to do with it, glad it came out now though, it found a way, and works really well, also "Fixed Bayonets" first and second riff have been floating around in rough demo form a while, but everything is always modified and added to, this is where Karl keeps mentioning the riff bank....
-I see that on your new album, Karl does again harsh vocals, and all of you have a darker and more death style. Did you miss the very old school extreme metal sound?
To be honest we all stepped up in the actual sound side of things this time, a lot of that is down to Russ Russell, he’s the man! We gave him our ideas what we wanted, and achieved exactly what we wanted. I don’t really listen to modern metal, I’m stuck in the 90’s, Suffocation, Defleshed, SYL, I wouldn’t say I missed it because I still listen to it!
-What do you want to express with the title "Requiem For Mankind"? Do you think that the world is coming to an end?
Karl has full control over the lyrical content and direction of the overall image of the album, song titles and such, I stay out of the way of that, I just concentrate on the actual music side of things, that’s what I enjoy, I don’t get into politics or this and that, I have my own beliefs and I keep them to myself, I do my talking through a piece of wood with strings on, the riffs speak for themselves. I like to think you can make what you want out of some lyrics, I know certain song lyrics are close to me on the album, and I can’t thank Karl enough for that.
-I see that your album covers have a kind of an ark. Is there any meaning behind them?
Yes, it’s a continuation, a story in three images, you can follow it right from the carrying of the coffin through waste land, to the funeral right up to the burial, there is so much detail in Dan Seagraves art, and it’s unbelievable, amazing work.
-Many people believe that Memoriam continue the music of Bolt Thrower and Benediction but for me is something pretty different. Although do you have any influences from your ex-bands?
I grew up in Birmingham, I’ve been a fan of Benediction, Napalm Death, Bolt Thrower since I was young, and everyone used to drink in the same places so I got to be friends with most of them.
My previous bands have shared lock up rehearsal studios with Benediction for years, I then got the chance to actually play in Benediction live, and that was amazing, I’ve always played like I do on the Memoriam albums, my ex bands sometimes were faster with more blast beat drumming and such, but that’s how I play, I guess it’s a Birmingham thing.... but my main influences are SYL, Defleshed Cannibal corpse and things like that, war rages on was written a while ago, and once the lads heard it that’s when we decided not to do a covers album and start doing original tracks. You have got to remember, once you put Andy Whale and Karl Willetts on a album it changes everything, then you get Frank Healy with his playing style and that changes things again, so there’s not one input, it’s a complete effort which turned out like it did.
-Is it difficult to have evolution in every album?
You must remember have only been going three years, things evolve quickly, song structures are the main thing I think have evolved, Andy hadn’t drummed for years and years, so he’s just absolutely destroyed the kit on this album, it’s a learning curve, and a very faced paced one too, as for Karl, I know he wanted to try different approaches, and he’s found where he needs to be, we all have, the speed we work also evolves the sound too, this time we nailed it, and got what we wanted.
-What are your memories from your first visit in Greece with Μemoriam last year?
Well personally I’d never been to Greece, the other lads have, but was my first time, I really enjoyed it, was a real good laugh, and the fans were amazing.
-Have you any plans to return for any shows in Greece?
Hopefully, who knows! We have lots of offers coming in all the time, I’d love to go back and play tracks off all three albums, would be killer.
-Thank you very much for this interview, the last words are yours...
I just want to thank everyone, without you, we couldn’t be doing what we love doing, and that’s play our own brand of old school death metal.
John Hartzaniotis
-Καταρχάς συγχαρητήρια για το νέο σας άλμπουμ. Παρατηρώ πως κάθε χρόνο κυκλοφορείτε και κάτι νέο. Είστε πάντα γεμάτοι έμπνευση; Όλα τα κομμάτια είναι νέα;
Γεια χαρά. Ναι το άλμπουμ φαίνεται πως πάει πολύ καλά, ευχαριστώ. Παίζω συνεχώς κιθάρα οπότε βγαίνουν συνεχώς ιδέες. Έχω εκατοντάδες τμήματα, ολόκληρα κομμάτια ή ακόμα και μεμονωμένα riff, και έτσι κάπως έγινε και στο "Requiem For Mankind", το οποίο γράφτηκε το 2018. To πρώτο κομμάτι που ήταν ολοκληρωμένο σε demo μορφή, χωρίς τα φωνητικά ήταν το "Never The Victim". Νομίζω το αρχικό riff του "The Veteran" προϋπήρχε ήδη από τον δεύτερο δίσκο αλλά δυστυχώς δεν ταίριαζε καθόλου τότε, παρόλα αυτά είμαι χαρούμενος που βρήκε μια καλή θέση τώρα. Επίσης το πρώτο και το δεύτερο riff του "Fixed Bayonets" έχουν ένα σκληρό και δύσκολο ύφος, με τον Karl να έχει βοηθήσει στη σύνθεση αυτή.
-Βλέπω ότι στο νέο σας άλμπουμ ο Karl ξανακάνει πιο βαριά φωνητικά, αλλά και όλο το σύνολο έχει ένα πιο σκοτεινό death metal στυλ. Σας είχε λείψει ο πολύ παλιομοδίτικος ακραίος ήχος;
Για να είμαι ειλικρινής, θέλαμε όλοι μας να εντάξουμε το αληθινό μας ηχητικό στοιχείο και μια άλλη πλευρά των πραγμάτων αυτή τη φορά, και μάλιστα μας βοήθεια με τον ήχο του ο Russ Rusell...αυτός είναι ο άνθρωπος! Του δώσαμε τις ιδέες ιδέες που θέλαμε και μας έβγαλε το αποτέλεσμα που ακριβώς θέλαμε. Δεν ακούω ιδιαίτερα μοντέρνο metal, όντας κολλημένος στη δεκαετία του 90' και σε μπάντες όπως οι Suffocation, Defleshed και SYL, οπότε δε θα έλεγα ότι μου λείπει γιατί ακούω ακόμα!
-Tι θέλετε να δηλώσετε μέσω του "Requiem For Mankind"; Πιστεύετε πως ο κόσμος τελειώνει;
Ο Karl έχει τον πλήρη έλεγχο των στίχων καθώς και της συνολικής εικόνας του του άλμπουμ, των τίτλων και των κομματιών. Εγώ απέχω από αυτό το κομμάτι, καθώς επικεντρώνομαι καθαρά στο μουσικό κομμάτι. Αυτό γουστάρω χωρίς να ακολουθώ τα πολιτικά ούτε μπαίνω να στηρίξω αυτό ή το άλλο. Έχω τις δικές μου απόψεις και τις κρατώ για τον εαυτό μου. Τον λόγο μου τον βγάζω μέσω ενός κομματιού ξύλου με χορδές και τα riffs μιλούν από μόνα τους. Μου αρέσει που μπορείς να βγάλεις ένα δικό σου συμπέρασμα μέσω των στίχων μας και μερικοί στίχοι είναι κοντά σε εμένα, και δε μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τον Karl για αυτό.
-Βλέπω ότι τα εξώφυλλα των δίσκων σας έχουν κάτι σαν μια Κιβωτό. Υπάρχει κάποιο μήνυμα από πίσω;
Ναι είναι μια συνέχεια, μια ιστορία μέσα από τρεις εικόνες. Φαίνεται ένα φέρετρο να μεταφέρεται από έναν ξερότοπο στην κηδεία και από εκεί στην ταφη. Υπάρχουν τόσες λεπτομέρειες στην τέχνη του Dan Seagraves, και είναι απίστευτο. Καταπληκτική δουλειά!
-Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν πως οι Memoriam είναι μια συνέχεια των Benediction και των Bolt Thrower, αλλά για εμένα είναι κάτι τελείως διαφορετικό. Παρόλα αυτά. Υπάρχουν επιρροές από τις παλιές σας μπάντες;
Μεγάλωσα στο Μπέρμιγχαμ, ήμουν οπαδός των Benediction, των Napalm Death, και των Bolt Thrower από τότε που ήμουν νέος. Όλοι πίναμε στα ίδια μέρη κι έτσι έτυχε να γίνουμε φίλοι με τους περισσότερους, Τα προηγούμενα συγκροτήματα μου πρόβαραν στο ίδιο στούντιο με τους Benediction και εδώ και χρόνια, έχω την ευκαιρία να παίξω πραγματικά live μαζί τους και αυτό είναι εκπληκτικό. Πάντα έπαιζα το ίδιο όπως και με τουςMemoriam, αν και μερικές από τις παλιές μου μπάντες εάοζιαν γρηγορότερα κάποιες φορές, με περισσότερα blastbeats κ.ο.κ, αλλά αυτό είναι το παίξιμο μου και υποθέτω ότι είναι ένα πράγμα του Μπέρμιγχαμ...
Βέβαια οι κυριότερες επιρροές μου είναι οι SYL, οι Defleshed, οι Cannibal Corpse και τέτοια πράγματα. Το "War Rages On" κυκλοφόρησε αρκετό καιρό πριν και μια φορά το άκουσαν κάποιοι φίλοι από τις μπάντες, και φάνηκε πως ήταν η στιγμή να μην παίζουμε διασκευές αλλά να κάνουμε δικά μας, ποιοτικά κομμάτια . Πρέπει να θυμάσαι πως όταν βάζεις τον Andy Whale και τον Karl Willetts σε ένα άλμπουμ αλλάζουν τα πάντα. Μετά παίρνεις και τον Frank Healy με το προσωπικό του στυλ παιξίματος, και αυτό αλλάζει πάλι τα πράγματα, οπότε δεν υπάρχει καμία εισροή, είναι ένα πλήρες εγχείρημα που αποδείχθηκε πετιχυμένο.
-Είναι δύσκολο να υπάρχει εξέλιξη σε κάθε άλμπουμ;
Πρέπει να ξέρεις πως έχουν περάσει μόνο τρία χρόνια και τα πράγματα έχουν εξελιχθεί γρήγορα. Οι δομές των τραγουδιών είναι ένα κύριο θέμα και νομίζω πως και εδώ έχει εξελιχθεί ο τρόπος γραφής τους. Επίσης ο Andy δεν είχε παίξει drums για χρόνια και στο νέο άλμπουμ "διέλυσε" το κιτ του. Ήταν μια καμπύλη εκμάθησης για εμάς και μια στιγμή που ο Karl ήθελε να δοκιμάσει νέες διαφορετικές προσεγγίσεις. Πατήσαμε σε νέα βήματα, με τις ταχύτητες να αναπτύσονται επίσης και έτσι πετύχαμε τον ήχο που είχαμε βάλει στόχο, παίρνοντας αυτό που θέλαμε.
-Ποιες είναι οι αναμνήσεις σας από την περσινή επίσκεψη των Memoriam στην Ελλάδα;
Λοιπόν, προσωπικά είναι η πρώτη φορά που επισκέφτηκα την Ελλάδα, σε σχέση με τα άλλα παιδιά που έχουν ξαναέρθει, και η παρθενική μου επίσκεψη ήταν γεμάτη γέλιο και με τους fans να είναι φοβεροί.
-Έχετε σκοπό να επιστρέψετε για κάποιες εμφανίσεις στην Ελλάδα;
Ας ελπίσουμε, ποιος ξέρει! Συνεχώς έρχονται προτάσεις για συναυλίες, οπότε θα ήθελα πολύ να επιστρέψω παίζοντα ςκομμάτια και από τα τρία άλμπουμ. Θα "θέριζε"!
-Ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη, ο επίλογος ειναι δικός σου...
Θέλω μόνο να σας ευχαριστήσω όλους. Χωρίς εσάς δε θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτό πυο αγαπάμε και να παίζουμε το δικό μας ύφος του παλιομοδίτκου death metal.
Γιάννης Χαρτζανιώτης
ENGLISH VERSION
-First of all, congratulations for your new album. I see that ever year you release a new work. Are you always full of inspiration? All the songs are brand new?
Hello there, yes the album seems to be going well, and thank you, I’m always playing guitar at home coming up with new ideas, I have hundreds of sections, full tracks, or even just one riff, the majority of "Requiem For Mankind" was written in 2018, I guess the main one which was a complete track without vocals in demo form first was "Never The Victim". Ι think "The Veteran" opening riff I have played around with since at least the second album, but could never work out what the hell to do with it, glad it came out now though, it found a way, and works really well, also "Fixed Bayonets" first and second riff have been floating around in rough demo form a while, but everything is always modified and added to, this is where Karl keeps mentioning the riff bank....
-I see that on your new album, Karl does again harsh vocals, and all of you have a darker and more death style. Did you miss the very old school extreme metal sound?
To be honest we all stepped up in the actual sound side of things this time, a lot of that is down to Russ Russell, he’s the man! We gave him our ideas what we wanted, and achieved exactly what we wanted. I don’t really listen to modern metal, I’m stuck in the 90’s, Suffocation, Defleshed, SYL, I wouldn’t say I missed it because I still listen to it!
-What do you want to express with the title "Requiem For Mankind"? Do you think that the world is coming to an end?
Karl has full control over the lyrical content and direction of the overall image of the album, song titles and such, I stay out of the way of that, I just concentrate on the actual music side of things, that’s what I enjoy, I don’t get into politics or this and that, I have my own beliefs and I keep them to myself, I do my talking through a piece of wood with strings on, the riffs speak for themselves. I like to think you can make what you want out of some lyrics, I know certain song lyrics are close to me on the album, and I can’t thank Karl enough for that.
-I see that your album covers have a kind of an ark. Is there any meaning behind them?
Yes, it’s a continuation, a story in three images, you can follow it right from the carrying of the coffin through waste land, to the funeral right up to the burial, there is so much detail in Dan Seagraves art, and it’s unbelievable, amazing work.
-Many people believe that Memoriam continue the music of Bolt Thrower and Benediction but for me is something pretty different. Although do you have any influences from your ex-bands?
I grew up in Birmingham, I’ve been a fan of Benediction, Napalm Death, Bolt Thrower since I was young, and everyone used to drink in the same places so I got to be friends with most of them.
My previous bands have shared lock up rehearsal studios with Benediction for years, I then got the chance to actually play in Benediction live, and that was amazing, I’ve always played like I do on the Memoriam albums, my ex bands sometimes were faster with more blast beat drumming and such, but that’s how I play, I guess it’s a Birmingham thing.... but my main influences are SYL, Defleshed Cannibal corpse and things like that, war rages on was written a while ago, and once the lads heard it that’s when we decided not to do a covers album and start doing original tracks. You have got to remember, once you put Andy Whale and Karl Willetts on a album it changes everything, then you get Frank Healy with his playing style and that changes things again, so there’s not one input, it’s a complete effort which turned out like it did.
-Is it difficult to have evolution in every album?
You must remember have only been going three years, things evolve quickly, song structures are the main thing I think have evolved, Andy hadn’t drummed for years and years, so he’s just absolutely destroyed the kit on this album, it’s a learning curve, and a very faced paced one too, as for Karl, I know he wanted to try different approaches, and he’s found where he needs to be, we all have, the speed we work also evolves the sound too, this time we nailed it, and got what we wanted.
-What are your memories from your first visit in Greece with Μemoriam last year?
Well personally I’d never been to Greece, the other lads have, but was my first time, I really enjoyed it, was a real good laugh, and the fans were amazing.
-Have you any plans to return for any shows in Greece?
Hopefully, who knows! We have lots of offers coming in all the time, I’d love to go back and play tracks off all three albums, would be killer.
-Thank you very much for this interview, the last words are yours...
I just want to thank everyone, without you, we couldn’t be doing what we love doing, and that’s play our own brand of old school death metal.
John Hartzaniotis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου