Παρασκευή 21 Μαΐου 2021

Νέο single από τους Helloween

 Λιγότερο από ένας μήνας έμεινε για τη νέα κυκλοφορία των θρυλικών Helloween και επιστρέφουν με το δεύτερό τους single, "Fear Of The Fallen". Από το ομώνυμο τους άλμπουμ προηγήθηκε ήδη το "Skyfall" και σιγά σιγά μπαίνουμε στην τελική ευθεία για την ομώνυμη δουλειά των Γερμανών.

Ο ιθύνων νους του κομματιού και τραγουδιστής της μπάντας, Andi Derris λέει: Είχε πλάκα, όχι μόνο γράφοντας ένα τραγούδι για τη φωνή μου, αλλά και για τον Michi, έναν από τους μεγαλύτερους τραγουδιστές εκεί έξω. Έχω πάντα ένα πολύ πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπό μου όταν τον ακούω να τραγουδά τις μελωδίες μου.

Σε αυτό ο ο Michael Kiske ως η άλλη φωνή σημειώνει: Όλη η διαδικασία ήταν απλώς η ιδανική. Αν είχα προαίσθημα πως κάποιο από τα μέρη δεν ταίριαζε, το έλεγα στον Andi μήπως το τραγουδούσε αυτός, και φυσικά το ανάποδο. Δεν υπήρχε κανενός είδους ανταγωνισμός, αυτό που είχε σημασία ήταν το πιο ήταν το καλύτερο για κάθε τραγούδι ξεχωριστά. Είμαι ευγνώμων που αποτελώ ξανά μέλος αυτής της τρελής οικογένειας. Τους αγαπώ όλους».

Το "Fear Of The Fallen" μπορείτε να το ακούσετε παρακάτω:




Το Helloween θα κυκλοφορήσει στις 18 Ιουνίου από τη Nuclear Blast.

Δεν υπάρχουν σχόλια: