Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2019

Full House Brew Crew στο Metal View: Με τον νέο δίσκο πέσαμε στα βαθιά

 Oι Full House Brew Crew, είναι το μικρό παιδί του γνωστού από τους Rotting Christ, Βαγγέλη Καρζή. To συγκρότημα που με τους groove-άτους και δυνατούς του ήχους, μας φέρνει μια ανάσα από τoν Αμερικανικό Νότο και στα τέλη του 2018 κυκλοφόρησαν το δεύτερο τους άλμπουμ "Me Against You". Για τον βόμβο του νέου δίσκου και την αναμενόμενη εμφάνιση τους με τους Monster Magnet στις 9 Γεβρουαρίου στην Αθήνα, ο Βαγγέλης, μίλησε στο Metal View.

 Αποτέλεσμα εικόνας για full house brew crew


-Καταρχάς μετά την κυκλοφορία του "Bet It All", υπήρξε μεγάλη καθυστέρηση μέχρι τη νέα σας κυκλοφορία. Αυτό συνέβη λόγω των υποχρεώσεων σου με τους Rotting Christ;

Αποκλειστικά αυτός ήταν ο λόγος που συνέβη αυτό. Το "Bet It All" κυκλοφόρησε το 2011, και μετά από ένα χρόνο μπήκα στους Rotting Christ. Εκεί προφανώς έδωσα πολύ μεγάλο βάρος σε αυτή την ασχολία για να δω πως δουλεύει το μεγαλύτερο ελληνικό συγκρότημα και έκανα προσεκτικά βήματα ουτώς ώστε να γίνουν όλα όπως έπρεπε. Μετά από αυτό συνεχίζοντας με τους Christ, έπαιξε μεγάλο ρόλο για τους Full House ότι ήθελα να κάνω νέα πράγματα εκεί, και αφού δεν είχα εκείνη τη στιγμή κάπιο δισκογραφικό συμβόλαιο και δεν πίεζε ούτε ο χρόνος, το άφησα να τσουλήσει να πάει με το πάσο του, ούτως ώστε όταν θα έχω τα κομμάτια έτοιμα να μπορώ να τα γράψω και να είμαι 100% ικανοποιημένος.

-Πόσο καιρό σας πήρε για να ετοιμάσετε το νέο δίσκο;

Αρκετόν καιρό μπορώ να πω, καθώς με πολλές πρόβες και περιοδείες με τους Rotting Christ, o χρόνος μου ήταν περιορισμένος. Πήρε χοντρικά δύο χρόνια μόνο και μόνο για αυτό, συν ότι προστέθηκαν και νέα μέλη στο γκρουπ, υπό άλλες συνθήκες θα είχε κυκλοφορήσει αρκετά πιο γρήγορα.

-Τα νέα μέλη βοήθησαν στο τελικό αποτέλεσμα του άλμπουμ;
Αποτέλεσμα εικόνας για full house brew crew

Για εμένα ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Ετοιμάζοντας εγώ το 80-85% του δίσκου, με τα άλλα μας μέλη να δίνουν το υπόλοιπο 15-20%, δημιουργήθηκε το αποτέλεσμα που ακούς τώρα. Όσο να'ναι αποτελεί χέρι βοηθείας το να ασχοληθούν με κάποιο στίχο, κάποια μελωδία, το ύφος των τυμπάνων ή να σου προτείνουν κάποια φωνητική γραμμή. Χωρίς αυτές τις λεπτομέρειες μπορεί να έβγαζα μια δουλειά με την οποία δε θα ήμουν τελείως ευχαριστημένος, σε αντίθεση τώρα που με το "Me Against You", είμαι πλήρως.

-Με τον τίτλο "Me Against You" θέλετε να δηλώσετε κάτι ως μπάντα;

Σίγουρα! Επειδή κατά κόρον γράφω εγώ τους στίχους στα κομμάτια, υπάρχει μια δική μου αντίληψη των πραγμάτων. Εδώ, ο βασικότερος λόγος έχει να κάνει με τον προσωπικό αγώνα απέναντι σε κάτι. Πραγματικά στην ζωή τίποτα δεν είναι εύκολο και απλό, ούτε χαρίζεται κάτι, και είναι κακό να σταυρώνουμε τα χέρια, περιμένοντας να τσουλίσουν όλα από μόνα τους. Η ζωή είναι δύσκολη και είμασε έτοιμοι να την αντιμετωπίσουμε σε κάθε τι.

-Με αυτό το άλμπουμ, οι Full House Brew Crew, αλλάζουν το ύφος τους. Πώς προέκυψε αυτή η εναλλαγή;

Το "Bet It All" είναι κάτι πιο ωμό για εμένα. Έγραφα ένα, δύο, τρία riffs, και σκεφτόμουν πως μπορώ να τα ενώσω, χωρίς να ήξερα τεχνικές σύνθεσης. Τα πράγματα λειτούργησαν πιο τυχαία και όπως μου κολλούσαν στο αυτί. Mε το "Me Against You" τώρα, ήταν πιο ολοκληρωμένη η διαδικασία, μελέτησα μπάντες οι οποίες μου άρεσαν πολύ και τον τρόπο σύνθεσης των κομματιών τους, και μετά προσπάθησα να παίξω με έναν παρόμοιο τρόπο και για αυτό πιστεύω πως έχει μια πιο ώριμη προσέγγιση γιατί πήγα και έπεσα κατευθείαν στα βαθιά. Δεν άφησα τίποτα μόνο στην τύχη του. Δούλέψαμε πολύ και ήθελα και εγώ να βάλω και νέα στοιχεία στη φωνή μου  και στα μουσικά μέρη και σπατάλησα πολλές ώρες για να υπάρξει αυτό το αποτέλεσμα. Το ίδιο συνέβη και στο κομμάτι της ηχογράφησης, γιατί ήθελα να δουλέψω όπως μπορεί να δουλέψει μια μεγάλη μπάντα και σκεφτόμουν ότι θέλω στη μουσική μου παρόμοια αποτελέσματα.

-Η συνεργασία σου με τους Rotting Christ βοήθησε για το πως αντιλαμβάνεσαι τα πράγματα στη μουσική;

Όχι, καθόλου. Η αλήθεια είναι πως εγώ με τον Σάκη γράφουμε αρκετά διαφορετικά. Το μόνο κοινό που βλέπω, είναι πως ο Σάκης σκέφτεται το κομμάτι πως θέλει να είναι, εγώ λειτουργώ περίπου έτσι σκέφτοντας τι θέλω να υπάρχει μουσικά και φωνητικά. Εγώ σκέφτομαι το κομμάτι, ο Σάκης σκέφτεται και καταπιάνεται με την ιδέα στους Rotting Christ. Γενικά δε νομίζω πως οι Full House και οι Rotting Christ στη μουσική μας αντίληψη έχουν άλλα κοινά σημεία.
Αποτέλεσμα εικόνας για full house brew crew
- Σαν μπάντα, σας βλέπω πολύ ενεργούς στα social media, και θεωρώ πως ειδικά για την αναγνωρισιμότητα μιας μπάντας είναι πολύ χρήσιμο εργαλείο. Συμφωνείς;

Γενικά για κάθε μπάντα είναι χρήσιμο το internet. Μας έχει βοηθήσει και εμάς πάρα πολύ. Υπήρχε μια περίοδος που τα social media ήταν κάτι πολύ άγνωστο για εμένα, και άκουγα κατά καιρούς, διάφορους να κατηγορούν τις νέες τεχνολογίες, τη νέα γενιά κτλ. Όταν έρχεται κάτι καινούριο πάντα πολύ θα γκρινιάξουν και θα παραπονεθούν, αλλά εγώ σκέφτηκα λίγο διαφορετικά και προσπάθησα να δω πως αυτό το πράγμα εμένα θα μου φανεί χρήσιμο, και πως θα μπορέσει αν βοηθήσει τη μπάντα και να μας αντιπροσωπεύει κιόλας. Μέσω του internet μπορείς να κάνεις εύκολα και με κάθε τρόπο μια δωρεάν διαφήμιση, οπότε γιατί να μην εκμεταλευτούμε και εμείς αλλά και ο καθένας αυτή την ευκαιρία που μας δίνεται. Γιατί πολύς κόσμος μπορεί να κράξει και να μη θεωρεί αυτόν τον τρόπο ωραίο ή σωστό, αλλά από τη στιγμή που υπάρχει τον χρησιμοποιούμε, και μπορώ και εγώ να δείξω από μια μικρή χώρα όπως η Ελλάδα, ότι βγάζω μουσική, γιατί με το intternet ουσιαστικά δεν υπάρχουν σύνορα. Όπως σου είπα όταν κυκλοφορεί κάτι νέο πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα σχολιάσει και θα κράξει, ε κάπως έτσι έγινε και στα 70s που δεν υπήρχε metal κιθάρα, και ένας άνθρωπος έβαλε τέτοια παραμόρφωση και τη δημιούργησε και τα σχόλια έπεσαν απανωτά.

-Θεωρείς πως βοήθησε το γεγονός ότι είσαι μέλος των Rotting Christ, για την ανάδειξη των Full House;

Θα σου έλεγα όχι, γιατί ενώ ήμουν ήδη 2-3 χρόνια στους Rotting Christ, δε είχα δει σχεδό καμία διαφορά σχετικά με τους Full House Brew Crew. Δε λέω βέβαια πως δεν υπήρξε γενικά μια κίνηση στην πορεία, αλλά γενικά ακόμα κι αν παίζεις σε μια γνωστή και μεγάλη μπάντα και παράλληλα έχεις ακόμα ένα δικό σου γκρουπ, αν δεν παίζεις καλή μουσική, κανένας δε θα ενδιαφερθεί. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα δύο solo album που έχει βγάλει ο κιθαρίστας των Rammstein, αλλά δεν είδα πραγματικά κανέναν να ενδιαφέρεται και αν ασχολείται μαζί τους. Επίσης ειδικά πριν την κυκλοφορία του "Me Against You'', μετά από κάποια συναυλία θα υπήρχαν κάποιοι που θα μου έλεγαν ότι μας έχουν ακούσει άλλα τίποτα παραπάνω. Βέβαια δεν είχα δώσει και κάτι νέο, οπότε δεν περίμενα και να πάρω, και φυσικά δε μου χαρίστηκε κάτι. Μετά από την κυκλοφορία του νέου δίσκου είδα γενικά μια κίνηση, και από άτομα που να ήταν fan των Christ και με ήξεραν και ήθελαν αν δώσουν μια ευκαιρία και στη μπάντα μου. Γενικά με το "Me Against You" ήρθαν πράγματα και λάμβανα μηνύματα ότι τους άγγιξαν κάποιοι στίχοι, ή τους άρεσε το τάδε κομμάτι μας, κτλ. Δεν ήρθε τίποτα τυχαία, και ακόμα και αν με βοήθησε το γεγονός πως παίζω στους Rotting Christ, όλα ήθελαν τον χρόνο τους.

-Την επόμενη εβδομάδα ακολουθεί ένα live με τους Monster Magnet. Τι να περιμένουμε από αυτό;

Το απόλυτο χάος!  Τίποτα λιγότερο από αυτό. Θα παίξουμε τα κομμάτια καλύτερα και πιο δυνατά από ότι είναι στο άλμπουμ, και ότι θέλει ένας οπαδός να βιώσει σε ένα metal live, θα το δει από εμάς.

-Οι Monster Magnet έχουν αποτελέσει επιρροή για εσάς;

Όχι. Mας αρέσει η μουσική, έχουν βγάλει πραγματικά ωραίους δίσκους και  φυσικά με τα κομμάτια τους να παίζονται κάπου σίγουρα θα είναι ότι καταλληλότερο για πάρτυ. Παρόλα αυτά είμαστε μια μπάντα άλλης νοοτροπίας και ιδέας, και δεν έχουμε τη φιλοσοφία του party animal και των drugs. Μας αρέσει αν διασκεδάζουμε και να πίνουμε αλλά όχι και όπως ο Lemmy, χαχα.

-Με τους Rotting Christ τι να περιμένουμε τώρα;

Με την κυκλοφορία του νέου δίσκου θα παίξουμε διάφορα μεμονομένα shows που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής και σε Ελλάδα και σε εξωτερικό, καθώς και διάφορα καλοκαιιρνά festivals σε χώρες όπως η Δανία και η Σουηδία, αλλά και στην Κρήτη στο Chania Rock Festival, και μετά, το φθινόπωρο θα ακολουθήσει και μια περιοδεία στη Λατινική Αμερική.

-Ποιο είναι το αγαπημένο σου κομμάτι από το "The Heretics";

Το "Fire, God and Fear".
 Αποτέλεσμα εικόνας για full house brew crew
-Yπάρχουν άλλα σχέδια για live σε Ελλάδα και εξωτερικό με τους Full House Brew Crew;

Μετά τον Σεπτέμβρη, μόλις έχω ένα μικρό κενό, θα κάνουμε ένα mini tour εντός Ελλάδος και για εκτός Ελλάδος, σίγουρα θα επιστρέψουμε για ένα live στην Αρμενία που είχαμε τρομερή ανταπόκριση, ο κόσμος ενθουσιάστηκε και ήδη διοργανωτές ήθελαν να μας ξανακλείσουν για κάποια συναυλία πριν καν φύγουμε από τη χώρα. Επίσης ετοιμάζουμε ένα Ευρωπαϊκό tour με μια ακόμη μπάντα, και απλά εντός των ημερών περιμένουμε όλα να ανακοινωθούν.

-Ευχαριστώ για τη συνέντευξη Βαγγέλη, ο επίλογος είναι δικός σου...

Σε ευχαριστώ και εγώ πολύ. Ελπίζω να σας δούμε στις 9 Φεβρουαρίου στους Monster Magnet για το μεγάλο χαμό. Ακούτε metal, πίνετε μπύρες, και τα λέμε!

Γιάννης Χαρτζανιώτης











Δεν υπάρχουν σχόλια: