Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

ANTHRAX: Αποχώρηση του Rob Caggiano.

O Rob Caggiano δεν είναι πλέον κιθαρίστας των Anthrax!!

Ο ίδιος δήλωσε στην προσωπική του σελίδα στο Twitter "είμαι πραγματικά περήφανος για τα χρόνια που ήμουν μέλος των Anthrax! Παρότι υπήρξαν πολλά σκαμπανεβάσματα, δε θα άλλαζα τίποτα από τα τελευταία 12 χρόνια! Το ξέρω πως είναι δύσκολη η απόφαση που πήρα, αλλά έχω μάθει πάντα να ακολουθώ την καρδιά μου και αυτή τη στιγμή η αποχώρησή μου, μου φαίνεται σωστή. Το σχήμα θα παραμείνει οικογένειά μου, ενώ δεν πρόκειται να ξεχάσω τους fan μας! Διότι αν δεν υπήρχαν οι οπαδοί, δε θα είχα λόγο να γράφω μουσική σε μία τόσο δύσκολη περίοδο για τη βιομηχανία. Για αυτό και εννοείται πως θα συνεχίσω να συνθέτω με τον έναν ή τον άλλο τρόπο... Άλλωστε είναι στο αίμα μου!".
Επίσης πολλοί μουσικοί όπως ο Mike Portnoy συμπαραστάθηκαν στην δύσκολη απόφαση του Rob,όπως επίσης μήνυμα ευχαριστίας καθώς και ευχές για την συνέχεια του κιθαρίστα έκαναν και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας και ελπίζουν μια φορά να ξαναμοιραστούν την σκηνή σε κάποια συναυλία.
Περισσότερα νέα από το στρατόπεδο των Anthrax καθώς και για την επιλογή του αντικαταστάτη,περιμένουμε σύντομα!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: