Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

ANTHRAX:Προσωρινός αντικαταστάτης του Rob Caggiano o Jon Donais.

Πριν μια εβδομάδα περίπου έφυγε ο κιθαρίστας των Anthrax ,Rob Caggiano,και μετά από ανακοινώσεις του συγκροτήματος ότι δεν θα γίνουν audition για μόνιμο αντικαταστάτη,μας έρχονται και άλλα νέα που λένε ότι προσωρινός αντικαταστάτης θα είναι ο Jon Donais των Shadows Fall .

Συγκεκριμένα ο Scott Ian δήλωσε: “Ο Jon είναι αδερφός και πολύ καλός κιθαρίστας. Έχω δουλέψει δύο φορές μαζί του σε δύο projects και σκίζει. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που θα τον έχω στη σκηνή στα δεξιά μου. Το 2013 θα είναι μία καλή χρονιά.”

Δηλώσεις επίσης έκανε και ο Jon Donais,λέγοντας :“Μεγάλωσα με τους Anthrax, είναι η thrash σκηνή, ανήκουν στους “Big Four”. Θα ήμουν τρελός αν έλεγα ότι δεν θέλω να παίξω μαζί τους. Αρχικά ο Rob μου τηλεφώνησε και είπε ότι φεύγει από το συγκρότημα και ρώτησε αν ενδιαφερόμουν να τον αντικαταστήσω. Μετά με πήρε ο Scott και όλα έγιναν όπως πρέπει. Ο Rob και εγώ, χρησιμοποιούμε Skype για να δουλέψουμε τα solos και άλλα κιθαριστικά μέρη. Είναι εξαιρετικός. Πρέπει επίσης να ευχαριστήσω το συγκρότημα μου, τους Brian, Matt, Jason και Ed που με στηρίζουν και με ενθαρρύνουν σε όλο αυτό.”

Εμείς με την σειρά μας να πούμε καλά παιξίματα στον Jon, και καλή επιτυχία με τους Anthrax και καλή συνέχεια στον Rob,με ότι και αν κάνει..και καλές παραγωγές.

Για το Metal View: Γιάννης Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: