Δευτέρα 21 Ιουλίου 2014

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΥΣ MEDEN AGAN ΣΤΟ METAL VIEW

Οι Meden Agan, είναι μια από τις σημαντικότερες μπάντες-εκπροσώπους της χώρας μας στον χώρο του symphonic metal. Το Metal View επικοινώνησε με την Μάγια, την νέα τραγουδίστρια του συγκροτήματος όπου μας μίλησε για τις εμπειρίες της με τους Meden Agan και για τον νέο τους,δεύτερο δίσκο με τίτλο "Lacrima Dei".
 

Καλησπέρα Μάγια, αρχικά θα ήθελα να μας πεις πως έτυχε να γίνεις εσύ η νέα τραγουδίστρια των Meden Agan.
 
Καλησπέρα, καταρχήν ήξερα τους Meden Agan από πιο παλιά και μου άρεσε η δουλειά τους. Εγώ εν τω μεταξύ ήμουν σε αναζήτηση μιας σοβαρής και συνειδητοποιημένης μπάντας. Το οτι έψαχναν νέα τραγουδίστρια το έμαθα βέβαια μέσω κάποιου τρίτου, οπότε έστειλα ένα μήνυμα και τα πράγματα πήραν την πορεία τους. Μεχρι τώρα είμαι πλήρως ευχαριστημένη από την συνεργασία μου με τα παιδιά γιατί πέρα από το ότι μας αρέσει το ίδιο ύφος μουσικής εχουμε και καλή χημεία, πράγμα που κατα την αποψη μου ειναι αναγκαίο στο δέσιμο μιας μπάντας.

Θα ήθελες να μας πεις λίγα λόγια για τα πρώτα σου βήματα σαν τραγουδίστρια και ποια είδωλα είχες στο ξεκίνημα σου;

Ξεκίνησα μοντέρνο τραγούδι στα 17 μου σαν χόμπι και εκεί μου είπαν ότι κανω για κλασσικό μιας και είχα λυρική φωνή και έφτανα με μεγάλη ευκολία σε πολύ ψηλές νότες. Επίσης είχα μια κλασσική τοποθέτηση απο φυσικού μου. Τώρα σε 1-2 χρόνια θα παρω και το δίπλωμα της Μονωδίας. Εκτός από την μπάντα συμμετέχω και σε άλλες εκδηλώσεις που αφορούν καθαρά το κλασσικό τραγούδι, όπως για παράδειγμα συνεργασίες με την Φιλαρμονική της πόλης μου.
 

Είδωλα στο ξεκινημά μου ήταν οι κλασσικοί εκπρόσωποι του είδους.όπως οι Therion,οι Nightwish,οι Epica και οι Evanescence κτλ τις οποίες μπάντες αγαπώ ακόμα απλά τώρα έχει γίνει πιο μεγάλη η γκάμα..

Σχετικά με τους Meden Agan, τώρα, παρατήρησα πως σύντομα θα κυκλοφορήσετε το δεύτερο σας full album, τι διαφορές θα έχει από τον προκάτοχο του, να περιμένουμε guests-έκπληξη και πότε αναμένεται να κυκλοφορήσει;

Στο προκάτοχο cd τραγουδούσε μια αξιόλογη συνάδελφος η Ηλιάνα Τσακιράκη. Ελπιζω να συνεχίσουμε επάξια και να πάμε την μουσική μας ένα βήμα πάρα πέρα.

Θα έχουμε και guest αλλά δεν θα είναι τόσο έκπληξη αφού τον παρουσιάσαμε στο πρώτο live. Μιλάω για τον John Soti φυσικά ο οποίος συμμετέχει στο τραγούδι Devoid of Sanity.

Ο δίσκος θα κυκλοφορήσει στα τέλη του Σεμπτεμβρίου από την No Regrets Records.

Τι σημαίνει "Lacrima Dei" και πως αποφασίσατε να το βάλετε σαν τίτλο του νέου σας δίσκου;

Lacrima Dei σημαίνει "Τα δάκρυα των Θεών" στα λατινικά (εξού και η βροχή στο εξώφυλλο). Το τραγούδι μιλάει γενικά για τις θρησκείες οι οποίες ενω με εννοιες προσπαθουν να φερουν κοντα τους ανθρώπους και εμείς να βρούμε παρηγοριά σε αυτές, εμείς οι ίδιοι τις μεταφράζουμε κατά την βολή μας, χάνουμε το νόημα και οδηγούμαστε στην απομόνωση.

Το επιλέξαμε σαν τίτλο γιατί  αυτή η απομόνωση τελικά είναι το πρόβλημα της εποχής μας(σε διάφορα επίπεδα).



Στιχουργικά με τι θα καταπιάνεται ο δίσκος σας και ποιος είναι ο βασικός συνθέτης και στιχουργός του συγκροτήματος;
   
Στιχουργικά έχει μια γερή δόση "κατάθλιψης" ο δίσκος και παρουσιάζει διάφορες πτυχές και προβληματσιμούς που μπορεί να έχει ένας άνθρωπος. Ανοίγει όμως κι ενα φωτεινό παράθυρο και μια κρυφή ελπίδα (αυτο αντιπροσωπεύει το κοριτσακι στο εξώφυλλο,γιατι στόχος μας δεν είναι να ρίξουμε τους ακροατές στην μαυρίλα).Υπάρχουν μέσα βέβαια και κομμάτια με πιο φανταστικό περιεχόμενο όπως το Divine Wrath ή το Web Of Shadows.

Βασικός στιχουργός είναι ο Πάνος και κάποιους στίχους τους γράφει και ο Άρης. Επίσης εγώ μπορεί να παρέμβω σε κάποιον στίχο αν δω ότι ταιριάζει καλύτερα στην μελωδική γραμμή που θα βρώ. Στην συνθεση ξεκινάει ο Diman με τις βασικές ιδέες για τα riff και μετά ακολουθούν οι υπόλοιποι βάζοντας ο καθένας τις ιδέες τους

Θα ήθελες να μας πεις λίγα λόγια για την περίοδο των ηχογραφήσεων με τους Meden Agan, τι είναι αυτό που θυμάσαι περισσότερο από τότε;

Την κουρασή μου...(πολύ τρέξιμο)!
Περάσαμε όμως πολύ όμορφα ηχογραφόντας τον νέο δίσκο.

Πως αισθάνθηκες όταν τραγούδησες για πρώτη φορά σε κοινό με τους Meden Agan; 
Ήταν πολύ όμορφο να βλέπεις την αποδοχή και τον ενθουσιασμό του κόσμου,λαμβάνοντας κιόλας υπ'όψιν ότι για μένα ήταν το "βάπτισμα" και τα παιδιά είχαν αρκετό καιρό να παίξουν live. Mπορεί να φάνηκε λιγο η αμηχανία αυτή στην αρχή (η δικιά μου κυρίως) αλλα στην πορεία το απολαύσαμε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό πέρασε και στο κοινό

Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της μπάντας; Να περιμένουμε κάποια live shows;

Για την ώρα ετοιμάζουμε ένα videoclip για τον δίσκο. Σίγουρα αναμένονται κάποια live από Σεπτέμβρη τα οποία όταν έρθει η ώρα θα ανακοινωθούν επίσημα και από την σελίδα μας στο facebook.

Ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, ο επίλογος δικός σου.

Εγώ ευχαριστώ,να περνατε καλά και καλό καλοκαίρι


Για το Metal View
Γιάννης Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: