Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Gus G στο Metal View: "Το νέο album των Firewind θα είναι αρκετά επικό και γρήγορο"

Από τους μεγαλύτερους και γνωστότερους αντιπροσώπους του ελληνικού heavy metal στο εξωτερικό, είναι οι Firewind. Έπειτα από τρία χρόνια σιωπής, εμφανίζονται ξανά στο προσκήνιο με ένα μεγάλο  tour, νέα δισκογραφική δουλειά αλλά και ως support στους Scorpions, στις 20 Ιουλίου στην Αθήνα. Το Metal View, μίλησε με τον πολυπράγμων Gus G, σχετικά με όλα τα μέτωπα που έχει ανοιχτά αυτή την περίοδο


Γεια σου Gus, που σε πετυχαίνουμε αυτή την περίοδο;
                                                   
Ετοιμαζόμαστε για να μπούμε στο στούντιο  να  ηχογραφήσουμε το νάο αλμπουμ των Firewind και στο ενδιάμεσο έχουμε κάποιες  εμφανίσεις σε φεστιβάλ το καλοκαίρι.

-Έχω δει φωτογραφίες που ετοιμάζεις κάτι νέο με τους Firewind, τι σας έκανε να κάνετε ένα διάλειμμα τεσσαρων χρόνων περίπου;
  
  Εμένα προσωπικά με κούρασε η μπάντα μετά από 10 χρόνια σκληρής δουλειάς και τόσες αντιξοότητες. Δεν ειναι όλα πάντα τόσο  ρόδινα όσο φαίνονται στην "απ' έξω". Οπότε μετά το τουρ του Few Against Many ήθελα ενα διάλειμμα και να δοκιμάσω να κάνω άλλα πρότζεκτς όπως οι σόλο δουλειές μου. Πιστεύω όλοι μας το χρειαζόμασταν.

- Σε τι ύφος να περιμένουμε να είναι η επόμενη σας δουλειά;

 Θα είναι αρκετά επικό, γρήγορο και heavy με τον χαρακτήρα που έχουν τα άλμπουμ μας πάντα.

- Με την αποχώρηση του Apollo, τραγουδιστής σαε έγινε ο Henning Basse, τι σας ώθησε σε αυτή την επιλογή τραγουδιστη; Έπαιξε ρόλο η συμμετοχή του στα προσωπικά σου live και σε μια περιοδεία των Firewind το 2007;


  Ήταν απλά ο καλύτερος για την δουλειά. Τον γνωρίζουμε αρκετά χρόνια, έκανε το μεγαλύτερο σκελος της Allegiance World Tour  τo 2007,  τον αγαπούν ιδιαιτερα και οι οπαδοί μας αλλά ειναι και πολύ καλός φίλος πλέον.

-Tι να περιμένουμε από το live σας στην Αθήνα με τους Scorpions;

 Ένα best of  σετ μάλλον από όλες τις δουλειές μας. Ίσως και κάποιο νέο κομμάτι, θα δούμε!

-Tι σημαίνουν οι Scorpions για εσένα;

Είναι απλά στις τοπ 3 αγαπημένες μου μπάντες, ever!

-Να περιμένουμε στην πορεία κάποια νέα σόλο δουλειά;

Σιγουρα! Ήδη έχω ιδέες για το τρίτο μου άλμπουμ και μάλλον θα ηχογραφηθεί κάποια στιγμή μέσα στην επόμενη χρονιά.

- Ποια είναι η πιο τρελή σου εμπειρία σε live;

Έχω πάρα πολλές φοβερές εμπειρίες και είμαι  ευγνώμων που έχω παίξει στα πιο πολλά μέρη του πλανήτη μας.

- Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Νέο άλμπουμ  Firewind, μια ακόμα σόλο περιοδεία στην Αμερικη μέσα στο Φθινόπωρο, στη συνέχεια περιοδεία με τους Firewind στην Ευρώπη. Έτοιμαζω και  κάποιες νέες συνεργασίες για νέα μουσικά όργανα και εξοπλισμό, αλλά και το τρίτο video clip μέσα απο το Brand New Revolution!

- Ευχαριστώ Gus για αυτή τη συνέντευξη, στείλε ένα μήνυμα στους Έλληνες fans..

 Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους Έλληνες οπαδούς, φίλους και φίλες για την αγάπη τους τόσα χρόνια, ανυπομονούμε να σας δούμε στις  20 Ιουλίου!!


Γιάννης Χαρτζανιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: