Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

Max Cavalera: Στην αυτοβιογραφία μου θα απαντηθούν όλα τα ερωτήματα για τους Sepultura


 

Το περιοδικό Loud, μίλησε πρόσφατα με τον Max Cavalera (Soulfly, Cavalera Conspiracy). Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικά αποσπάσματα.
 
Loud: Αυτό τον καιρό δουλεύεις πάνω στην αυτοβιογραφία σου. Μπορείς να μας πεις κάποια πράγματα;
Cavalera: Ναι. Θα κυκλοφορήσει κοντά στα Χριστούγεννα. Τελειώνω όλες τις συνεντεύξεις. Έκανα εκατοντάδες συνεντεύξεις. Ήταν τρελό. Βλέπω ξανά όλη μου τη ζωή και έχει μερικά πολύ ωραία πράγματα που μου συνέβησαν. Όπως για το πώς κατάφερα να εξασφαλίσω συμβόλαιο στους Sepultura. Έπρεπε να πάω στην Αμερική με ένα δωρεάν εισιτήριο της Pan Am. Έπρεπε να πάω ως υπάλληλος της Pan Am και έτσι έπρεπε να φοράω γραβάτα και να έχω μαζεμένα τα μαλλιά μου. Έχω μία φωτογραφία από την άφιξη μου στη Νέα Υόρκη και όλους να γελάνε μαζί μου. Θα έχει και άλλες αστείες στιγμές, όπως όταν περιοδεύσαμε με τους Ministry ή όταν ξέρασα πάνω στον Eddie Vedder (Pearl Jam).
 
Loud: Ξαναμιλήσατε από τότε;
Cavalera: Όχι δεν του έχω μιλήσει από τότε (γέλια). Βασικά ξέρασα πάνω του, τα καθάρισε, δεν νευρίασε και αμέσως μετά του ζήτησα αυτόγραφο για την αδερφή μου (γέλια). Ήταν λίγο περίεργο. Να τον ξερνάω και μετά να του ζητάω αυτόγραφο. Αλλά ήταν πολύ εντάξει. Καθόταν μαζί με τους Ministry. Τέτοια πράγματα θα έχει το βιβλίο. Την εισαγωγή θα γράψει ο Dave Grohl (Foo Fighters). Σκέφτηκα ότι θα ήταν πολύ ωραίο γιατί είναι οπαδός και δουλέψαμε μαζί στο project Probot. Είναι ένα τεράστιο όνομα στη μουσική και είναι φανταστικό που θα γράψει την εισαγωγή.
 
Loud: Πιο ήταν το πιο δύσκολο θέμα στην αυτοβιογραφία. Ο θάνατος του Dana (θετός γιος του Max), η αποχώρηση από τους Sepultura;
Cavalera: Αυτά τα δύο επειδή συνδέονται. Νομίζω ότι το πιο δύσκολο κεφάλαιο θα είναι ο θάνατος του Dana, που οδήγησε στην διάλυση των Sepultura, το οποίο ήταν η χειρότερη στιγμή της ζωής μου. Αυτό και ο θάνατος του πατέρα μου όταν ήμουν εννέα ετών. Αυτά ήταν τα κρίσιμα σημεία της ζωής μου. Αλλά από όλα αυτά βγήκε και κάτι καλό. Από το θάνατο του πατέρα μου βγήκαν οι Sepultura, και από το θάνατο του Dana και την διάλυση των Sepultura, βγήκαν οι Soulfly.
 
Loud: Πιστεύεις ότι η δικιά σου πλευρά στο θέμα της διάλυσης των Sepultura δεν έχει ακουστεί πλήρως;
Cavalera: Υπάρχουν πάρα πολλές φήμες για το συγκεκριμένο θέμα οι οποίες δεν είναι όλες αληθινές. Πιστεύω ότι αυτό το βιβλίο θα δώσει ένα τέλος σε όλα. Κάποια πράγματα, ειδικά από τη διάλυση και μετά, πολλά που έχω διαβάσει στον τύπο δεν είναι σωστά. Είναι καλό που μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτό το βιβλίο ως όχημα για να πω την ιστορία, πως αισθάνομαι και τι νομίζω ότι έγινε. Έτσι ο κόσμος μπορεί να διαβάσει και να καταλάβει την πλευρά μου.
 
Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη στο περιοδικό Loud.

Δεν υπάρχουν σχόλια: