Δευτέρα 19 Μαρτίου 2012

Dave Mustaine: Μιλά για τους γκέι γάμους, τους Metallica και τους σατανιστές


Ο Alex Jones και το Infowars.com έκαναν μία συζήτηση, στις αρχές του μήνα, με τον αρχηγό των Megadeth, Dave Mustaine. Μίλησαν για τον Rick Santorum, τους γκέι γάμους, τους Metallica και τις “σατανικές” μπάντες.
Συγκεκριμένα, δήλωσε: «Μετά τον τραυματισμό που είχα στο χέρι μου, είπα στον ατζέντη μου “Ξέρεις κάτι; Θα πρέπει να ελαττώσω ταχύτητα γιατί πονάει το χέρι μου και δεν ξέρω εάν θα μπορέσω να ξαναπαίξω ποτέ. Εάν ξαναπαίξω, υπάρχουν κάποια πράγματα που θέλω να αποφύγω.” Δεν θέλω να παίζω με καμία σατανική μπάντα. Θα παίξω με μπάντες που έχουν σκοτεινά στοιχεία, γιατί όλοι έχουμε την σκοτεινή μας πλευρά, αλλιώς δεν θα ήμασταν άνθρωποι. Αλλά για τους τύπους που δηλώνουν Σατανιστές, δεν διαθέτω καθόλου χρόνο. Μπορώ να ελέγξω τα συναισθήματα μου, γιατί γνωρίζω πως δεν φταίνε οι αμαρτωλοί, αλλά η αμαρτία. Είναι παρόμοιο με το γεγονός ότι είμαι κατά των γκέι γάμων. (Μπορείτε να ακούσετε την σχετική συνέντευξη εδώ.) Έχω την ίδια άποψη με την Hillary Clinton και τον Obama, όσον αφορά τους γκέι. Κοίτα, είμαι Χριστιανός και ετερόφυλος. Είναι σα να ανησυχώ για τους ιδιοκτήτες γατών. Δεν μ’ αρέσουν οι γάτες. Δεν έχω τίποτα εναντίον τους αλλά δεν θέλω να αποκτήσω καμία. Ξέρω ότι είναι μια παράλογη παρομοίωση. Είμαι γεννημένος Χριστιανός, αλλά αυτό δεν το επιβάλλω σε κανέναν. Θέλω να πω στον τύπο από το Seattle “Είμαι Χριστιανός. Σταμάτα να κάνεις τέτοιες ερωτήσεις, φίλε. Τα γκέι ζητήματα δεν έχουν θέση στη ζωή μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: