Κυριακή 28 Μαΐου 2017

O Blaze Bayley στο Metal View: "Η επιστήμη και η εξέλιξη του ανθρώπου είναι η πηγή της έμπνευσης μου"



O Βlaze Bayley είναι από τις καθαρότερες και αγνότερες μορφές του σκληρού ήχου.
Ένας ευγενέστατος άνθρωπος που έχει υποτιμηθεί κάποιες φορές και έχει πολεμήσει με τους δικούς του δαίμονες μιλάει στο Metal View, για τη νέα του δουλειά, την επερχόμενη περιοδεία του στη χώρα μας και μερικές λεπτομέρειες για την περίοδο του ως μπροστάρης της Σιδηράς Παρθένου.




-Γεια χαρά Blaze, πως είσαι;

Όλα πάνε καλά φίλε, τρέχω με τη περιοδεία μου για το "Endure And Survive" αυτή τη στιγμή.

-Ναι το ξέρω, που σε πετυχαίνουμε σήμερα, και ποια είναι η ανταπόκριση του κοινού μέχρι τώρα;

Σήμερα παίζω για δευτερη μέρα στο Ελσίνκι, στη Φινλανδία (η συνέντευξη έγινε στις 20 Μαϊου), σε ένα μικρό και στενό μπαράκι, που θα παίξω κάνοντας πιο παρεϊστικη την ατμόσφαιρα με τη μπάντα μου, ενώ αύριο θα ακολουθήσει ένα signing session για τους fans μας. Μέχρι στιγμής όλα πάνε μια χαρά, η ανταπόκριση του κοινού είναι καλύτερη απ'οτι περίμενα ενώ επίσης υπάρχει και δυνατή ανταπόκριση ως προς το νέο μου album.

-Πες μας λίγα λόγια για τη νέα σου δουλειά, και πως αποφάσισες να δημιουργήσεις μια τριλογία;

H τριλογία είναι βασισμένη σε μια μυθιστορηματική αφήγηση μου, που ήθελα να την φέρω στο metal, μιας και θεωρώ πως ταιριάζει. Ξεκίνησα με το ""Ιnfinite Entaglement" την πρώτη Μαρτίου του 2016, συνέχισα φέτος με το "Endure And Survive" τη φετινή 1η Μαρτίου, και του χρόνου την ίδια μέρα έχω σκόπο να κυκλοφορήσω το επόμενο κομμάτι της τριλογίας. Αυτό που προβάλλουν αοι δίσκοι είναι η ιστορία ενός πλάσματος, φυλακισμένου από μηχανήματα που ανακαλύπτει ότι είναι άνθρωπος, και η ιστορία συνεχίζεται.

 -Είσαι fan γενικά των ταινιών επιστημονικής φαντασίας;

Φυσικά, λατρεύω τέτοιες ταινίες, από μικρό με θυμάμαι να βλέπω Star Trek, επίσης η πηγή εμπνευσής μου είναι η ίδια η επιστήμη και η εξέλιξη του ανθρώπου και του κόσμου. Μάλιστα γράφω τώρα ένα βιβλίο σε αυτό το ύφος, το οποίο συνδέεται με τα albums μου, και ελπίζω σύντομα να το έχω ολοκληρώσει.

-Να περιμένουμε μετά το τέλος του "Infinite Entaglement" κάποια άλλη τριλογία;

Τίποτα δεν είναι σίγουρο, περιμένουμε μετά το τέλος της περιοδείας μας να ηχογραφήσουμε το τελευταίο part του "Infinite Entaglement" εκεί γύρω στον Οκτώβριο μιας και ήδη έχουμε σχεδόν ολοκληρώσει τη σύνθεση, και μετά να καταφέρω να τελειώσω με τη συγγραφή, και ίσως να επηρεαστώ από εκεί, ποιος ξέρει...


-Γενικά η μουσική σου έχει πολλά μοντέρνα metal στοιχεία. Προσπάθησες να συνδυάσεις τη μουσική με τη θεματολογία του δίσκου;

Πάντα μου άρεσε και με ενδιέφερε να γράφω metal, ποτέ δεν συμβιβαζόμουν με είδη και παρακλάδια, από εκεί και πέρα επικεντρώνομαι στο συνδυασμό των μελωδιών με τα φωνητικά μου, φέρνοντας έτσι μια αρμονία στη μουσική μου.

-Η περίοδος που έπαιζες με τους Iron Maiden επηρέασε τη μετέπειτα πορεία σου;

Eννοείται αυτό, έγραφα μουσική με τους Wolfsbane πριν μπω στους Maiden, αλλά μετά από εκεινη τη συνεργασία νομίζω πως έκανα πιο σταθερά και επαγγελματικά βήματα. Η ίδια η μουσική του Steve Harris με επηρέασε πολύ σαν καλλιτέχνη ώντας ο μέντορας μου, ενώ και ο τελευταίος μου δίσκος θεωρώ πως έχει πολλά τέτοια στοιχεία.


-Mε τον Paul Dianno πριν μερικά χρόνια κάνατε μια κοινή περιοδεία, και είχες δηλώσει πως θα ήταν ωραία μια από κοινού εμφάνιση και με τον Bruce Dickinson, θεωρείς πως υπάρχουν πιθανότητες για ένα τέτοιο ιδιαίτερο reunion;

Δυστυχώς είναι πολύ απίθανο κάτι τέτοιο, οι fans των Maiden σίγουρα θα απολάμβαναν μια εμφάνιση από τους original τραγουδιστές κάθε κομματιών και στο τέλος μια κοινή εμφάνιση από τους τρεις μας,αφού και οι ίδιοι με ρωτούν για ένα τέτοιο σενάριο,  αλλά ξέρω πως δε θα συμβεί, και θα μείνουμε στις εικασίες.


-Ποια ήταν η πιο ωραία σου στιγμή με τους Maiden?

Κάθε στιγμή στη σκηνή μαζί τους ήταν φαντασμαγορική και ξεχωριστή, λάτρευα που έκανα  μεγάλες περιοδείες σε μέρη που δεν είχα επισκεφτεί ποτέ, και μου έκανε εντύπωση που τη μία χρονιά έκανα περιοδεία με τους Wolfsbane σαν support στους Iron Maiden στα πλαίσια του No Prayer On The Road, κάνοντας παρέα με τον Jannick Gers και τον Bruce και μετά από λίγα χρόνια τον αντικαθιστώ πίσω από το μικροφωνο, είναι τρελό απλά! Επίσης είχα μαγευτεί που για ένα ολόκληρο tour ήμασταν μαζί με το μεγάλο μου είδωλο, τον Ronnie James Dio.

-Eχεις επαφή με κάποιο από τα μέλη των Maiden;

Ναι μιλάω κάποιες φορές με τον Bruce..

-Ουάου, χαχα

Ναι, ναι...

-Με τους Wolfsbane τι να περμένουμε;

Tov Δεκέμβρη θα κάνουμε ένα reunion για κάποιες εμφανίσεις, και τέλη της επόμενης χρονιάς να κυκλοφορήσουμε κάτι νέο.

-Τι να περιμένουμε από το Eλληνικό tour;

Ένα γεμάτο show από όλα τα περάσματα μου καθώς πέρα από το "Endure and Survive" θα ασχοληθώ και με την προηγούμενη μου δισκογραφία και φυσικά θα πω και κομμάτια των Maiden και των Wolfsbane! Μετά από όλα αυτά θα έχω ένα free Μeet N Greet για να σας δω όλους και να τα πούμε.




-Ευχαριστώ πολύ Blaze για αυτή τη συνέντευξη, στείλε ένα μήνυμα στο ελληνικό κοινό.

Eίμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που θα κάνω μια ξεχωριστή περιοδεία στη χώρα σας και θα σας δω όλους στον δρόμο.
Ευχαριστώ και εγώ πολύ, και μπορείτε να με ακολουθήσετε στο https://www.blazebayley.net/ και https://www.facebook.com/officialblazebayley/?fref=ts .

Γιάννης Χαρτζανιώτης





Δεν υπάρχουν σχόλια: