Τετάρτη 25 Σεπτεμβρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ CHRISTOPHER AMOTT ΣΤΟ METAL VIEW



Ο Chris Amott(Armageddon,solo,ex-Arch Enemy),είναι ένας από τους πιο χαρισματικούς και ταλαντούχους metal κιθαρίστες της γενιάς του.Το Metal View,επικοινώνησε μαζί του και γεμάτος διάθεση μας μίλησε  κυρίως για το τελευταίο solo album του,καθώς και για την επαναδραστηριοποίηση των Armageddon,και την προετοιμασία του νέου τους δίσκου.



-Γεια σου Chris,χαιρετισμούς από την Ελλάδα,εδώ στην Αθήνα έχει σχετικά άσχημο καιρό και το τραγούδι σου “The Storm”,είναι ένα πολύ καλό soundtrack,πώς είσαι?

Ευχαριστώ πολύ,είμαι υπέροχα!!



-Καταρχάς συγχαρητήρια για το νέο σου solo album,ποια είναι εώς τώρα η ανταπόκριση του κοινού?

Σχεδόν όλες οι κριτικές είναι θετικές,και αυτό είναι πολύ καλό!!



-Σε αυτό το album βλέπω πως η μουσική σου είναι πιο πειραματική,ποιες ήταν οι κύριες επιρροές σου για το “Impulses”?

Είναι ειλικρινά πολύ δύσκολο να εντοπίσω τις επιρροές μου,είναι υποσυνείδητο τις περισσότερες φορές,γιατί μπορεί να είναι από πράγματα που άκουσα πρόσφατα όπως επίσης και από τα ακούσματα που μεγάλωσα.Πήρα κάθε τραγούδι ακριβώς στην κατεύθυνση που θεώρησα κατάλληλη.Βέβαια προσπαθώ να γράφω μουσική που θα ήθελα εγώ προσωπικά να ακούσω.Ξέρω ότι αν είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με αυτό που γράφω και εκτελώ,αυτό το συναίσθημα μετά θα περάσει και στον ακροατή.


-Παρατηρώ επίσης ότι τα κομμάτια σου έχουν πολλά στοιχεία από κλασσικό heavy metal και power metal,όπως επίσης και επιρροές από κλασσικό rock και blues,πώς κατάφερες να συνδιάσεις όλα αυτά τα είδη μαζί στα τραγούδια σου?Είναι αυτά τα είδη από τα αγπημένα σου?

Ναι,όλα υτά τα είδη είναι τα αγπημένα μου,αλλά βέβαια μου αρέσουν όλα τα είδη μουσικής και αυτό που θέλω να κάνω περισσότερο είναι να γράφω καλά τραγούδια.


-Βλέπω όμως ότι κομμάτια όπως το “Nothing Is Nothing” και το “Dream Away” έχουνε στοιχεία από new rock και μοντέρνο metal,σου αρέσει αυτη η σκηνή,θα ήθελες να μας πεις μπάντες που σου αρέσουνε σε αυτό το είδος?

Να σου πω την αλήθεια δεν ασχολόυμαι πολύ με αυτή την σκηνή δυστυχώς,είμαι πολύ απασχολημένος με την δουλειά μου,πάντα έτσι ήμουν,καλώς ή κακώς.


-Ακούς  άλλα είδη μουσική εκτός απο rock/metal?

Ω αδερφέ,από που να ξεκινήσω χαχα,μπορώ να βρω καλό υλικό σχεδόν σε κάθε είδος.Εξαρτάται βέβαια σε τι mood είμαι.Όλοι οι metal μουσικοί της ηλικίας μου κάνουν το ίδιο,στο tour bus συνήθως ακούμε jazz,country,pop,διάφορους συνθέτες,electronica..ξέρεις!!Οι απόλυτοι music nerds!! Φυσικά ακούμε πολύ metal,και πιο πολύ μάλιστα λίγο πριν ανέβουμε στην σκηνή ,για να βγάλουμε πιο επιθετική απόδοση ,χαχα!!!


-Πέρσι ο Bob Katsionis κυκλοφόρησε το τελευταίο solo album του,και είσαι guest στο κομμάτι “Game Of Drones”,πες μας κάτι για αυτή την πρόταση..

Ήταν πολύ διασκεδαστικό,επικοινώνησε μαζί μου και εγώ δέχτηκα αμέσως.Όλα έγιναν μέσω email,στέλναμε συνέχεια αρχεία ό ένας προς τον άλλον,Ήταν πολύ cool,γιατί με “έσπρωξε λίγο” να επαναλάβω το solo μερικές φορές,το οποίο τελικά ήταν πολύ καλό πράγμα.Νομίζω πως το τραγούδι τελικά βγήκε υπέροχο!!

-Πες μας τώρα λίγο για την προετοιμασία και τις ηχογραφήσεις του νέου album των Armageddon..

Δουλεύουμε πολύ σκληρά πάνω στο νέο υλικό των Armageddon,και πρέπει να μπούμε στο studio μέσα σε ένα μήνα.τώρα βάζουμε τις τελευταίες μας πινελιές στις ρυθμίσεις  και γράφουμε τους στίχους.
Θα κάνουμε τακτικές ενημερώσεις όταν φτιάξουμε το δελτίο τύπου,όπου θα ανακοινώσουμε το ανανεωμένο line-up.


-Μετά από τόσα χρόνια από τον τελευταίο δίσκο της μπάντας,πως αποφάσισες να την βάλεις πάλι μπρος και να φτιάξεις νέο album?

Αισθάνομαι πως είναι ο κατάλληλος καιρός.Θέλω να φτιάξω το απόλυτο metal album!!
Θα έχει μέσα στοιχεία από τα τρία προηγούμενα,θα υπάρχουν πολλά καθαρά φωνητικά,growls και screaming και θα είναι γεμάτο από μελωδίες και heavy riffs.Είναι κλασσικό metal με ανάμιξη νεότερων επιρροών.


-Τα μέλη του συγκροτήματος εκτός από εσένα είναι οι  Matt Wicklund,Matt Bchand και ο  Van Williams,ο νέος τραγουδιστής ποιος θα είναι?

Θα βγάλουμε σύντομα το Δελτίο Τύπου και θα ανακοινωθούν τα πάντα,επίσης ο Van και οι  Matt Wicklund και Matt Bchand,δεν είναι πλεόν μέρος των Armageddon.

-Σου λείπουν καθόλου οι στιγμές με τους Arch Enemy?

Φυσικά,είχα περάσει τέλεια μαζί τους,βέβαια ακόμα έχω επαφή με τα παιδιά και κυρίως με τον αδερφό μου.


-Έχεις σκεφτεί να κυκλοφορήσεις ένα νέο solo album,με συμμετοxή διαφόρων guest μουσικών?

Ποιος ξέρει τι μπορεί να επιφυλάσσει το μέλλον?Αλλά προς το παρόν κρατάω την δημιουργική μου ενέργεια για τους Armageddon.


-Σχεδιάζεις κάποια περιοδεία με τους Armageddon στην Ευρώπη?Υπάρχει περίπτωση αν σας δούμε live στην Ελλάδα?

Τα κομμάτια μας νομίζω πως θα ακούγονται υπέροχα σε live,έτσι αισθάνομαι όταν τα προβάρουμε.Είμαστε γεμάτοι ενέργεια και δύναμη γι'αυτο.Βέβαια μέχρισ τιγμής δεν έχουμε κανονίσει κάποιο show,αλλά γουστάρω να βγούμε έξω να προωθήσουμε το album.Αυτή είναι όλη η ιδέα!!!

-Ευχαριστούμε πολύ για αυτή την συνέντευξη Chris,καλή τύχη και καλή συνέχεια με την solo καρριέρα σου και τους Armageddon,κλείσε όπως θες την κουβέντα μας..

Εγώ ευχαριστώ! Ελπίζω να έρθω στην Ευρώπη για να παίξω τον επόμενο χρόνο!!



Για το Metal View:Γιάννης Χ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: