Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΗΝ NITA STRAUSS ΣΤΟ METAL VIEW

Πάντα ο Alice Cooper είχε στο πλάι του πολύ ταλαντούχους μουσικούς. Εδώ και ένα χρόνο, δεξί του χέρι είναι η ταλαντούχα και πανέμορφη Nita Strauss των Iron Maidens. H 28χρονη κιθαρίστρια μίλησε στο Metal View για την αρχή της καριέρας της, την συνεργασία της με τον θρύλο του rock και πως φαντάζεται τον εαυτό της σε 10 χρόνια από τώρα.




-Γεια σου Nita, καταρχάς θέλω να σε ρωτήσω τι ήταν αυτό που σε έκανε να ασχοληθείς με την κιθάρα;

Ο πατέρας μου ήταν αυτός που με έκανε να ασχοληθώ. Μου αγόρασε την πρώτη μου κιθάρα όταν ήμουν μικρή και μου έμαθε τις πρώτες συγχορδίες. Πάντα θα του είμαι ευγνώμων για αυτή του την κίνηση.

-Ποιοι καλλιτέχνες σε επηρέασαν;

Η πρώτη μου μεγάλη επιρροή ήταν ο Steve Vai. έπειτα ασχολήθηκα και με το παίξιμο του Satriani, του Marty Friedman, Jason Becker και Paul Gilbert.Γενικά ασχολούμουν πάντα με το shred-άρισμα.

-Ο Alice Cooper ήταν μια από τις επιρροές σου;

Στις πιο κλασσικές rock φόρμες μπήκα πιο αργά, και στην πορεία ναι έγινε. Νομίζω πως θα έπαιζα τελείως διαφορετικά αν ξεκινούσα νωρίτερα σε αυτό το στυλ.

-Πες μας για την πρώιμη καριέρα σου.

Ξόδεψα πολύ χρόνο παίζοντας μουσική στα μέρη μου, στο Los Angeles, και μετά ξεκίνησα να παίζω live και να κάνω tour με όποια μπάντα πετύχαινα στο δρόμο μου, από deathcore μέχρι funk. Αυτό άλλαξε όταν μπήκα στις Iron Maidens, που μου έμαθαν πολλά, και πλέον στον Alice Cooper.

-Πως αντέδρασαν οι δικοί σου άνθρωποι όταν τους είπες πως θα παίξεις δίπλα στον Alice Cooper;



Όλοι χάρηκαν με αυτό και ήταν πολύ υποστηρικτικοί, και οι γονείς μου και οι υπόλοιπες κοπέλες από τις Iron Maidens.

-Ποια ήταν η αγαπημένη σου στιγμή με τον Alice Cooper;

Το πρώτο μου show μαζί του ήταν ειλικρινά μια μαγική εμπειρία. Θυμάμαι γυρνούσα και έβλεπα στα δεξιά μου αυτόν. Είναι δύσκολο να περιγράψω αυτό το συναίσθημα, αλλά ηταν φανταστικό.

-Και η πιο τρελή σου ανάμνηση;


Και μόνο που παίζω σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ της Ευρώπης, είναι τρελό. ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Επίσης αν δεις ένα show μας θα καταλάβεις πως είναι τρελό με όλη την θεατρικότητα που το περιβάλλει!

- Αγχώθηκες καθόλου όταν έπαιξες πρώτη φορά με τον Alice Cooper;

Καθόλου. ήμουν πολύ προετοιμασμένη για εκείνη την συναυλία και ήδη από την πρώτη μέρα που μαζευτήκαμε όλοι για πρόβα υπήρξε χημεία μεταξύ μας. Κάθε τι που κάνω με αυτή την μπάντα είναι χαλαρό και cool.

-Υπάρχουν σχέδια για νέο album;

Μέχρι στιγμής όχι, είμαστε συνέχεια στον δρόμο και παίζουμε σε συναυλίες. Αν με ρωτήσει πάντως θα χαρώ πολύ και θα είναι μεγάλη τιμή για εμένα.

-Πως είναι να δουλεύεις μαζί του;       

O Alice είναι ένα αληθινός θρύλος. Είναι ένας επαγγελματίας που πάντα προσπαθεί να δίνει τον καλύτερο του εαυτό και θελει να είναι όσο πιο cool μπορεί και στην σκηνή και με τους fans.  

-Έχεις σκεφτεί να κάνεις ένα solo album;

Δουλεύω πάνω σε δική μου μουσική.Δε ξέρω πως θα καταλήξει όμως. ίσως να βγει solo album με μερικά άτομα στα φωνητικά και κάποια instrumental, ίσως όμως να το κάνω με μπάντα. Όταν τελειώσει αυτό το tour με τον Alice Cooper θα κάτσω να εμβαθύνω περισσότερο σε αυτό.

-Πως βλέπεις τον εαυτό σου σε 10 χρόνια από τώρα;

Να γράφω συνεχώς μουσική, να βοηθάω τις επόμενες γενιές κιθαριστών και να παίζω ακόμα πιο γρήγορα.


-Αυτό τον καιρό έκανες και μια σειρά από guitar clinics στην Αμερική, να περιμένουμε κάτι τέτοιο και στην Ευρώπη;

Θα το ήθελα πολύ, γιατί λατρεύω το συναίσθημα να παίζω σε κόσμο να συνομιλώ μαζί του και να του μαθαίνω νέα πράγματα. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από αυτό, θα το προσπαθήσω.

- Να περιμένουμε κάποιο live του Alice Cooper στην Ελλάδα;

Πιστεύω πως σύντομα θα γίνει αυτό, θα ήθελα πολύ να επισκεφθώ μια χώρα σαν την Ελλάδα, λατρεύω να βλέπω νέα μέρη και δεν έχω έρθει ποτέ στη χώρα σας.

-Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Κάνουμε την περιοδεία με τους Motley Crue, και έπειτα από αυτό θα επικεντρωθώ στη σύνθεση του δίσκου μου, και μετά πάλι στον δρόμο!

-Ευχαριστώ πολύ, ο επίλογος δικός σου.

Ευχαριστώ για την συνέντευξη. Μπορείτε να δείτε περισσότερα για εμένα στο www.nitastrauss.com και ανυπομονώ να σας δω σύντομα στην Ελλάδα. Shred on!


Για το Metal View
Γιάννης Χαρτζανιώτης  
          

Δεν υπάρχουν σχόλια: