Τρίτη 26 Ιουνίου 2012

OZZY OSBOURNE: Η δήλωση του για την live εμφάνιση του στο Rockwave 2012


ozzy and friends metal hammer greece

Ο Ozzy Osbourne υπό το σχήμα Ozzy Osbourne & Friends” όπως είναι γνωστό θα εμφανιστεί στο Rockwave 2012 την Κυριακή 1η Ιουλίου στην σκηνή του TerraVibe Park.
Με αφορμή αυτή την επικείμενη live εμφάνιση του ο Ozzy έκανε την εξής δήλωση:
«Είμαι πραγματικά πολύ χαρούμενος που ξαναέρχομαι στην Ελλάδα μαζί με τους «φίλους» μου, τον Slash, τον Geezer Butler και τον Zak Wylde για να ροκάρουμε όλοι μαζί στο Rockwave Festival την 1η Ιουλίου. Ο καταπληκτικός κιθαρίστας μου, ο Έλληνας Gus G., θα παίξει επίσης μαζί μου. Και είμαι ενθουσιασμένος για έναν επιπλέον λόγο, γιατί είμαι εθισμένος στην ελληνική κουζίνα. Θα σας δω όλους στο Rockwave. Σας αγαπώ όλους…Ozzy».
Σημειώνουμε ότι η Ελλάδα είναι ο τελευταίος σταθμός της περιοδείας του σχήματος Ozzy Osbourne & Friends”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: