Οι Motorhead,όπως
είναι γνωστό,είναι μια από τις σημαντικότερες και μεγαλύτερς μπάντες στο rock ιδίωμα.Είτε είσαι hard rocker,είτε punk,είτε power-ας,είτε thrasher,δεν υπάρχει περίπτωση να μη
“βγάζεις το καπέλο” στον “θείο” Lemmy!!!
Φέτος λοιπόν,το τρίο,ύστερα από πολλά σκμπανεβάσματα υγείας
του Lemmy,κατάφεραν και
κυκλοφόρησαν το 21ο album τους,με
τον τίτλο “Aftershock”.
Για μια ακόμη φορά,το στυλ τους και ο ήχος τους παραμένει
όμοιος με τις προηγούμενες δουλειές τους,η ανυπέρβλητη φωνή και το ταλέντο των
μουσικών,μας πάει χρόνια πίσω ενώ όλα τα κομμάτια είναι μια “ταυτότητα” του
συγκροτήματος.
Από τα δυναμικά και groovy “Heartbreaker” και “Queen Of The Damned”,μέχρι το bluesy “Dust And Glass” και “Lost Woman Blues”,το διαχρονικό ύφος των Motorhead λάμπει και την άρτια
επαγγελματική προσέγγιση την καταλαβαίνουμε με κλειστά μάτια.Όμως πέρα από την
αγαπημένη μας “βρωμιά” στον ήχο,τα boogie στοιχεία και την κλασσική τους ατμόσφαιρα,υπάρχει κάτι που
θα ξενίσει πολλούς ακροατές.Ένα είναι ότι τα κομμάτια του δίσκου είναι 14,και
μερικά από αυτα είναι λίγο μέτρια και πρόχειρα,και δεύτερον οι δομές των
κομματιών είναι αντιγραμένες από όλη την δισκογραφία.
Βέβαια το ύφος έκφρασης τους,πάντα ήταν το ίδιο και δεν θα
αλλάξει,αλλά εδώ βλέπουμε “κόπιες” από το παρελθόν.
Πέρα όμως από τα (σχεδόν) αρνητικά,ξέρουμε καλά πως έστω και
αν ο δίσκος δεν θα είναι διαχρονικός,παραμένει μια καλή και δουλεμένη
δουλειά,και ποτέ δεν είχαμε παράπονο από τους Βρετανούς,ότι έχουν βγάλει άσχημο
δίσκο....
Ανέκαθεν θεωρούσα τους Motorhead,μια μεγάλη και υπέροχη μπάντα,και συνεχίζω και το
πιστεύω,απλώς θα ήταν πιο ωραίο να
υπήρχε μια ομοιγένεια στον δίσκο...βέβαια όσο ακούμε το “Aftershock” μέχρι το τέλος,μπορεί να
δημιουργηθέι αυτή η μικρή ιστορία...Καθώς πηγαίνεις στο Μεξικό,ακούς τα χαμένα
γυναικεία blues,όπου
σου ραγίζουν την καρδιά.Οι νύχτες είναι σκληρές γεμάτες γυαλιά και σκόνη,κάπου
εκεί αντικρίζεις την Βασίλισσα των Καταραμένων,κρατώντας ένα μαχαίρι,και
κοιτάζοντας σε με ένα ψυχρό βλέμμα σου λέει: “Θα σωπαίνεις όταν μιλάς σε
μένα”....
(8/10)
Για το Metal
View:Γιάννης Χ.